Symptomer

Siv27

Forelsket i forumet
Hvilke symptomer har dere?:)

Jeg har ikke så mange enda.. Litt stikking i magen, svimmel når jeg reiser meg fort opp, og blir fort sliten..
Venter egentlig på at kvalmen skal slå ut, siden jeg var kvalm hele tiden forrige gang.. Men enn så lenge, ingen kvalme.. Og jeg klager ikke[:D]

Har vore kvalm og svimmel i ca ti dagar, så fekk eg ømme pupper, areola klør så sinnsjukt, stikkinger i magen, verk i tennene og tannkjøttet blør og eg har blitt tett i naso og den blør, samt eg er trøtt men får ikkje sove meir enn to timar, så vaknar eg, sovne igjen etter ei LANG stund og då er det nye to timer og så kan eg bare stå opp (Det er visst normalt for nokon dette) [&:][&:]

Har hatt litt småstikniger i magen men har "gåætt over" nå. Er veldig trøtt og slakk om dagene, men det går seg nok til. Litt uggen også men ikke noe å "klage" over. Egentlig kan alt bare vere tegn på at jeg er sliten også pga av andre ting[8D]

er veldig trett, og blir lett kvalm om jeg ikke spiser ofte nok..   også halsbrannen har meldt seg her ja...  men, jeg er bare glad jeg har noe som "viser meg" at jeg er gravid..

Ømme pupper, trøtt, urven, sure oppstøt. Ømme pupper var det jeg fikk først, før jeg fikk positiv test. Selv om testen viste negativ, visste jeg at jeg var gravid pga de ømme puppene, for de pleier ikke å være så ømme rundt mensen. Veldig greit å vite at testen var feil, selv om jeg ikke kunne bevise noe enda [:D]

litt ekstra trøtt, vondt i puppene og kvalm hvis jeg ikke får i meg mat tidsnok!

åhhh... jeg springer helt sinnsykt på do!!!!! noen flere??

ORIGINAL: Amaryllis

litt ekstra trøtt, vondt i puppene og kvalm hvis jeg ikke får i meg mat tidsnok!

signerer denne[:D]

Egentlig ingen, litt trøtt kanskje.
Var faktisk sikker på at jeg ikke var gravid for jeg følte ingenting, forrige gang visste jeg det før jeg tok testen, kjente det på hele kroppen da[:)]

my svimmel, noe kvalm, kaster opp en god del, puppa er meget ømme og vokser (klemmer jeg på vortene, kommer det til tider tykk guffe ut) litt tett i nesa, små uggen, trøtt og sliten, litt stikninger i magen men ellers alt topp:) kan ikke klage kunne vært værre, he he

ORIGINAL: girl24

Hvilke symptomer har dere?:)

Jeg har ikke så mange enda.. Litt stikking i magen, svimmel når jeg reiser meg fort opp, og blir fort sliten..
Venter egentlig på at kvalmen skal slå ut, siden jeg var kvalm hele tiden forrige gang.. Men enn så lenge, ingen kvalme.. Og jeg klager ikke[:D]

...og så har selvfølgelig ikke mensen dukka opp[:D]

Back
Topp