symptomer...

x1xiza

Glad i forumet
Har spurt ein gang før men...noken her som har merket symptomer rett etter befruktinga..? eg har som fortalt vert veldig dårlig siste uka..men syns det virket for tidlig for symptomer liksom..men så veit eg jo ikkje kortid eg har el heller så, fekk ikkje til testene..

Så vonde bryster som eg har no det har eg hatt før mensen, men ikkje i så mangen dager..det har vert skikkelig vondt no i 4 dager..og all den svimmelheta som eg har hatt..kan jo vera det at eg har no fått ein skikkelig forkjølelse, og det var fordi eg brygget på den..

Eg veit at eg TENKER alt for masse no, men klarer ikkje la vera...veit at fallet blir stort med negativ test..[&o]

viss ein har tidleg EL reknes det då som eg evt. er lengre på vei..?? KLØNE EG ER[:@] men..eller reknes det ut frå forige mens uansett? eg blir snart sprø eg! [&o]
 
iza mor!!

Ang eggløsning:
Man regner jo at EL skal være ca 14 dager etter første mens dag (men er fruktbar i ca fem dager, å det anbefales samleie de dagene før eggløsning, siden sædcellen lever i ca tre døgn å da vil de ligge på lur når egget løssner)..Men dette ersom man har en 28 dagers syklus. Egget er modent fra et-to døgn. Jeg fant heller ikke ut av de testene før denne gangen, å tok da test hver dag etter siste mens dag, å da fant jeg ut at min EL var hele fem dager FØR "normalt" beregnet etter 28 dagers syklus. Så jeg vet ikke hvilken syklus jeg har i det hele tatt.

Ang symptomer:
da jeg var gravid for 10 år siden (og en annen gang som jeg endte) merket jeg det FORT. Først med onde bryst, å da mener jeg ond. Så at jeg ville på do hele tiden, så kom kvalmen. Alt dette kom FORT hos meg, merket det før IKM dag...å det gjelder begge gangene.

Ang usikkerhet:
Uansett hvor mye man egentilg vet inni seg, alt man har lest & høst vissner litt bort når man håper så sterkt. Det vet jeg alt om..man kjenner symptomer åsså kommer tankene å øsnket om at det har skjedd. Det er ikke nåkka å føle seg som en klæne for, det hører rett å slett med dette her.

Ang dine symptomer:
Du har jo helt klart soleklare symptomer, men som du sier du er syk og brygger på noe. Etter min erfaring lever kroppen sitt eget liv, å det er ikke bestandig like lett å føle med eller å bli klok på den.

SKJØNNE GODT AT DU BLIR FRUSTRERT, å at tankene lever sitt eget liv.
Ikke mist motet & håpet...en dag...ja kansje allerede [;)]

Kathrine
 
Skjønner godt hvordan du har det nå. Symptomene på kommende mens og graviditet er jo så like. Man håper og tar alt som gode tegn, og så må man jekke seg ned igjen og tenke på at det kean jo være mensn... Spennende dager uansett. Man regner ut fra første dag i forrige mens uansett når man har eggløsning, men det tas også hensyn til hvor lange sykluser du pleier å ha. Det kan jo variere, noen har 26 dager, mange har 28 dager og andre har 30-31 dager. Krysser hender og føtter for deg!!! Så får vi vel "høre" etter hvert?[:D] Lykke til!
 
tusen takk alle sammen! [:D]
 
Back
Topp