Symptomer

trampe80

Gift med forumet
Hvordan er symptomene deres?
Er det likt hver dag?
Jeg har kastet opp noen morgener, men de par siste dagene har jeg vert mindre kvalm[8|]
Jeg analyserer og grubler og er redd det er dårlig tegn at jeg ikke er i like dårlig hver dag.

Jeg også er veldig engstelig med en gang symptomene blir borte..
Det kommer veldig og går.. Plutselig i går syntes jeg at jeg var litt kvalm og kjente noen murringer i magen, i dag kjenner jeg ingenting..
Huff, jeg gleder meg så til vi er passert 12 uker, så er vi kanskje ikke så bekymret hele tiden heller..

Jeg er kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg [:'(]
Så jeg gleder meg virkelig til kvalmen avtar[;)]

Kun trøtt og sulten ofte [8D]

Godt å høre at det er noenlunde normalt at symptomene kommer og går litt.
JEg skulle vist bare nytt di dagene som var fine for i dag er det påan igjen, kvalm, trøtt og hodepine...

Nå er jo ikke jeg så langt på vei,men jeg er pittelitt øm i puppene,veldig sliten nederst i korsryggen,akkurat som det brenner der inne. Ellers blir jeg VELDIG fort sliten. Sånn har jeg hatt det de 4 siste dagene,deilig å føle seg gravid[:)]

ORIGINAL: labbetussen

Nå er jo ikke jeg så langt på vei,men jeg er pittelitt øm i puppene,veldig sliten nederst i korsryggen,akkurat som det brenner der inne. Ellers blir jeg VELDIG fort sliten. Sånn har jeg hatt det de 4 siste dagene,deilig å føle seg gravid[:)]

Hehe bare vent til slutten du er ikke mye deilig da [8D][:D]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

ORIGINAL: labbetussen

Hehe bare vent til slutten du er ikke mye deilig da [8D][:D]

hihi - nei - den kjekke slutten!

Tror symptmene kommer og går hos alle [:)]

Jeg er kvalm, og har veldig ømme pupper, og kjenner ellers stikkinger i magen, virker som om livmora strekker seg [:)]

Og dere som ikke er kvalm som sier dere kunne ønske dere var det? Jeg sa også det... At jeg håpet på å bli dårlig så jeg kunne kjenne meg gravid...

Kan ikke skjønne hva jeg tenkte på.....[8|]

Vel jeg veit,har to graviditeter bak meg så jeg veit hva jeg går til,men enn  så lenge er det deilig[:)]

hmm, føler jeg tar alt veldig med ro her, ingen spesielle symptomer kanskje litt oppblåst og det er alt..
Glad for hver dag jeg føler meg bra, min søster var skikkelig dårlig hele sitt svangerskap så krysser fingrene for at alt skal gå bedre for meg [:D]

Back
Topp