Eg er mamma til to små troll, på 2,5 og 4,5 år
I oktober kjem forhåpentligvis nr 3, og vi gledar oss veldig! Så graviditetsreisa har eg vore gjennom to gonger før. MEN...
Denne gangen sliter eg alleiere med bekkenet i veke 8, i tillegg til at eg er kontinuerlig kvalm og føler at magen er heilt full. Bekkenet hadde eg trøbbel med på slutten med dei to andre, men det er den kvalmen som tar knekken på meg. Nokon som har tips eller råd?
Eg er og meir trøtt denne gangen, og sovnar kvar kveld rundt kl 19. Det har eg kome fram til at er heilt normalt sida det er første trimester, og at eg har to veldig aktive små ungar frå før
I oktober kjem forhåpentligvis nr 3, og vi gledar oss veldig! Så graviditetsreisa har eg vore gjennom to gonger før. MEN...Denne gangen sliter eg alleiere med bekkenet i veke 8, i tillegg til at eg er kontinuerlig kvalm og føler at magen er heilt full. Bekkenet hadde eg trøbbel med på slutten med dei to andre, men det er den kvalmen som tar knekken på meg. Nokon som har tips eller råd?
Eg er og meir trøtt denne gangen, og sovnar kvar kveld rundt kl 19. Det har eg kome fram til at er heilt normalt sida det er første trimester, og at eg har to veldig aktive små ungar frå før

Håper snøen forsvinner snart!
Hilsen ei som ikke klarer å begrense seg!

har og vært veldig trøtt, det begynner å bli bedre nå. Klarer og gjøre husarbeid uten å føle meg sliten og trøtt hele tiden.