Symptomer ..

Pernillee

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er uke 6+3.
I starten var jeg sinnsykt trøtt, små mensensmerter i magen og sinnsykt ømme pupper… siden uke 6 har jeg nesten ikke hatt noen symptomer og føler meg så og si ikke gravid‍… er dette normalt..? Så redd for evt MA.. har ikke hatt noen blødninger

Samme her, men nå 8+2. Jeg har vært veldig trøtt, hatt mye kveldskvalme, murringer og ømme bryster. Har nesten ikke hatt noen symptomer siste uka, anna enn å være ekstremt oppblåst… Vi bestillte derfor time hos privat ultralyd bare for å bekrefte fremdeles graviditet. Alt såg ut til å se bra ut der, håper det samme gjelder for dere! :Heartred

I mitt forrige svangerskap svingte symptomene veldig mye! Kunne spy i dagesvis etterfulgt av dager hvor jeg kunne glemme at jeg var gravid. Det kan altså være normalt :Heartpink

Jeg tror det er ganske vanlig at symptomene svinger fra dag til dag. Jeg har for eksempel i dag hatt en mye bedre i dag ift kvalmen, det er fort gjort å gå i den tanken om noe ikke er bra, men samtidig som det ikke er noe å bekymre seg for.
Husker fortige graviditet var også likt, det varierte litt, selv jeg kjente kvalmen hverdag, var det noen bedre dager innimellom med mindre kvalme.
Håper at alt er fint med deg Førstegull ♥️♥️

tenker på det samme, hadde mye mer murringer/strekk i livmorområdet, vonde pupper, mer kvalme for ei - to uker siden.. ul på tirsdag for å bekrefte at det er noe der, tiden kan ikke gå saktere :wacky:

Back
Topp