Symptomer

Komleball

Flørter med forumet
Februarbarna 2023
Er 4+2 i dag. Med økt risiko for å miste grunnet både alder og underliggende sykdom er jeg allerede blitt litt for opptatt av symptomer :wacky: Og det er jo selvsagt en frustrerende faktor at symptomene driver å varierer fra time til time:facepalm: Flere som opplever det?

Mine symptomer så langt er:
- Ømme brystvorter
- Tidvis økt utflod (tror mensen kommer 7 ganger i løpet av dagen)
- Litt småuggen innimellom, mest på kvelden når jeg skal sove
- Svake mensmurringee

Og det er vel det.. Alle disse symtomene varierer i styrke fra ene øyeblikk til et annet. Skal bli en fryd når/hvis dette blir mer tydelig, så kanskje bekymringene kan slippe litt taket:)

Hvilke symptomer har dere?
 
Last edited:
En del kvalme, murringer og økt utflod. Enig i følelsen av at mensen kommer flere ganger til dagen…! Hater følelsen! Etterlengta IVF barn, så livredd for å miste nå når det endelig klaffa på 3. søskenforsøk.
Trøtt er jeg alltid pga en på snart 2 som ikke sover om nettene for tiden, så har ikke merka noe ekstra i forhold til det :p
 
4+0, førstegangsgravid
Mer frysete, influensa følelse.
Kvalm når jeg skal sove.
Ømme og tunge pupper, ellers veldig trøtt.
Kjent murringer siden dagen etter el.
 
Ingenting. Tredje svangerskap, og begge gangene før har symptomene kommet pang på 6+0, så spent på om det blir likt denne gangen også! Har brukt å bli ekstremt trøtt og miste all matlyst...
 
Tidvis ømme «stramme» pupper, tidvis stikking og murring, trøtt, hissig og mye KALD! 3+5 :) Tredjemann.
 
Absolutt INGEN symptomer. 4+4 idag
 
Lite symptomer nå. Litt murringer spredt utover dagen. Jeg har også tidligere fått tydelige symptomer rundt 6 uker.
 
Jeg har vært veldig kvalm og noe svimmel i vel godt 3 dager nå. Samt veldig trøtt. Regner med å ha hatt EL mellom 14-17 nov. Har tatt test men disse er hvite (bortsett fra en clearblue som ble positiv over tiden, velger å se bort i fra denne). Er dette noe jeg burde tatt som tegn på at jeg kan være gravid, eller er kvalmen noe jeg faktisk burde gå til legen for å få sjekket opp? :( Hadde jeg hatt eggløsning hadde vel testen blitt svak positiv på 10DPO? Går det an å ha så sterk kvalme så tidlig?

#fortvilet:dance018
 
Jeg er litt uggen om mårran, superømme pupper..er et mareritt å ta av Bh:facepalm: :hungover:og så er jeg konstant trøtt.. litt hissig.:hilarious: Litt stikkinger og øm nederst i magen innimellom. Har vært kjempekvalm i mine 2 andre svangerskap, håper jeg slipper det denne gangen :stop:
 
4+5 i dag. Har hatt vonde pupper en liten uke, men de har roet seg. Ellers veldig trøtt og sliten, men sover skikkelig dårlig. Har vært småkvalm av og på. Regner med det blir verre :rolleyes: Har også begynt å kjenne det i bekkenet allerede, så det blir spennende å se fremover, ble rimelig handicappa sist gang men da begynte det senere :wacky:
 
Jeg har vært veldig kvalm og noe svimmel i vel godt 3 dager nå. Samt veldig trøtt. Regner med å ha hatt EL mellom 14-17 nov. Har tatt test men disse er hvite (bortsett fra en clearblue som ble positiv over tiden, velger å se bort i fra denne). Er dette noe jeg burde tatt som tegn på at jeg kan være gravid, eller er kvalmen noe jeg faktisk burde gå til legen for å få sjekket opp? :( Hadde jeg hatt eggløsning hadde vel testen blitt svak positiv på 10DPO? Går det an å ha så sterk kvalme så tidlig?

#fortvilet:dance018


Sniker litt her mens jeg venter på tr i morgen (or not) jeg blir av og til veldig kvalm i luteal fasen min, rett og slett pga progestoronet. Så det kan være hormonelt uten baby.. og med. Håper selvsagt med for din del:Heartred
 
Sikkelig murringer i rygg, både stikk (?) og murringer fremme, ømme tattas :joyful: merker trøttheten begynner å snike seg innpå, men ikke så gærnt enda :p
 
Murringer av og på. Ellers egentlig ingenting. Ikke trøtt, ikke kvalm, ingenting.... Er det noen der, mon tro...:pompus:? Kalenderen sier 5+1 idag
 
5+2 i dag. Ingen symptomer enda :)
 
Føler symptomene kom svært tidlig denne gangen, noe er nok pga eggløsning, men helt fra 5 dpo har det vært noe «mer» enn det vanlige.

Per nå, 12 dpo / 3+6:
Småkvalm, tett i nesa (blør neseblod), trøtt, emosjonell, murringer i mage/oppblåst, ømme pupper..
 
5+5, kvalmen har eskalert og bekkenet blir stadig verre. Ser meget mye frem til juleferie, er helt ødelagt :dead:
 
Hormonella!!

Vært hjemme med syk 1-åring denne uka, så vi har sett hele sesongen med Brannbamsen Bjørnis. Jeg begynner jo å grine av omtrent hver episode. :hilarious: Er så rørende når de redder ut hunden av den varme bilen, for eksempel. :oops: Håper litt det er hormoner i kombinasjon med at jeg er sliten og sjuk selv, orker ikke at det er kun hormoner som gjør det. :hilarious:


Ellers ingen symptomer. :happy:
 
4+0

Lite symptomer.. Fryser og er trett, har litt murringer, økt utflod og litt såre nipler :)
 
Back
Topp