Symptomer

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Hvor langt er du på vei og hvilken symptomer har du? :happy:

4+2! :Heartred

Høy hvilepuls.
Konstant sulten.
Svimmel.
Drømmer mye rart:shifty:
Sover dårlig om natten. Våkner ofte.

Enn du, Gullfisk91? :p

4+1

høy hvilepuls :p
Kanskje hakket mer sulten enn vanlig :)

4+2! :Heartred

Høy hvilepuls.
Konstant sulten.
Svimmel.
Drømmer mye rart:shifty:
Sover dårlig om natten. Våkner ofte.

Enn du, Gullfisk91? :p
3+6
Idag har jeg hatt halsbrann hele dagen også
Må jeg opp å tisse om natta , men ellers merker jeg svært lite :facepalm:

Last edited:
Lite symptomer enda her. Mensfølelse, og følte meg syk med feber igår. Dere med høy hvilepuls, hvor høy er den? Synes min var så lav så hadde aldri tippet jeg var gravid utifra den :nailbiting:

Lite symptomer enda her. Mensfølelse, og følte meg syk med feber igår. Dere med høy hvilepuls, hvor høy er den? Synes min var så lav så hadde aldri tippet jeg var gravid utifra den :nailbiting:

Har også nesten følt meg syk med feber:sorry: Har hatt mensensmerter i nesten to uker nå. Det er visst helt vanlig. Tok tiden. 80 slag i minuttet. Men er vel mer at hjertet slår veldig hardt! :oops:

Har også nesten følt meg syk med feber:sorry: Har hatt mensensmerter i nesten to uker nå. Det er visst helt vanlig. Tok tiden. 80 slag i minuttet. Men er vel mer at hjertet slår veldig hardt! :oops:
Når jeg ligger i sengen her nå viser pulsen min 84 når jeg ser på klokken. Men når jeg sjekker hvilepulsen for heledagen ligger den på 60..hvet ikke om det er bra eller dårlig:angelic:

Jeg har ikke spesielt høy hvilepuls, men hele uka har jeg klart 100% på aktivitetsklokka innen kl 16 så tror hjertet jobber litt mer enn normalt sånn generelt :p

Min har økt med 10hakk, og det var sånn jeg fant utav at jeg var gravid :p normalt ligger jeg på en hvilepuls rundt 55, og nå er den mellom 65/70 :hilarious:

Jeg er 4+1. Hittil har jeg bare sjukt vondt i puppene og sover utrolig dårlig. Trøtt, men samtidig lys våken.

Tidligere graviditeter har jeg blitt tidlig kvalm, så stålsetter meg på det nå. Men håååååper det ikke skjer!!

Har begynt med litt murringer her, som både er skremmende men også godt. Så lenge det ikke begynner å blø så :)

4+1 idag. Symptomer som trøtt, veeeldig oppblåst, og lignende menssmerter titt og ofte. Får sånne kvalme byger som kommer og går også :happy:

så har jeg merket at jeg blir mye fortere mett enn vanlig

3+6 og kvalmen har meldt sin ankomst. Det var første symptom jeg hadde forrige svangerskap, og grunnen til at jeg begynte å teste tidlig denne gang:shy:

Idag gikk jeg forbi kjeks med banansmak på europris, måtte jobbe hardt for å ikke brekke meg :hungover:
Kan bli voldsomt spennende om jeg allerede skulle bli kvalm nå 4+0 :wacky:

Back
Topp