Hvor langt er du på vei og hvilken symptomer har du? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

3+64+2!
Høy hvilepuls.
Konstant sulten.
Svimmel.
Drømmer mye rart
Sover dårlig om natten. Våkner ofte.
Enn du, Gullfisk91?![]()

Lite symptomer enda her. Mensfølelse, og følte meg syk med feber igår. Dere med høy hvilepuls, hvor høy er den? Synes min var så lav så hadde aldri tippet jeg var gravid utifra den![]()
Har hatt mensensmerter i nesten to uker nå. Det er visst helt vanlig. Tok tiden. 80 slag i minuttet. Men er vel mer at hjertet slår veldig hardt! Når jeg ligger i sengen her nå viser pulsen min 84 når jeg ser på klokken. Men når jeg sjekker hvilepulsen for heledagen ligger den på 60..hvet ikke om det er bra eller dårligHar også nesten følt meg syk med feberHar hatt mensensmerter i nesten to uker nå. Det er visst helt vanlig. Tok tiden. 80 slag i minuttet. Men er vel mer at hjertet slår veldig hardt!
![]()

Jeg har ikke spesielt høy hvilepuls, men hele uka har jeg klart 100% på aktivitetsklokka innen kl 16 så tror hjertet jobber litt mer enn normalt sånn genereltLite symptomer enda her. Mensfølelse, og følte meg syk med feber igår. Dere med høy hvilepuls, hvor høy er den? Synes min var så lav så hadde aldri tippet jeg var gravid utifra den![]()
Min har økt med 10hakk, og det var sånn jeg fant utav at jeg var gravidLite symptomer enda her. Mensfølelse, og følte meg syk med feber igår. Dere med høy hvilepuls, hvor høy er den? Synes min var så lav så hadde aldri tippet jeg var gravid utifra den![]()

JaFlere som lett får luftsmerter i magen?![]()

Jalite kult å bare være 4 uker på vei mens det ser ut som om man er 5 mnd på vei
![]()
!! Går vanligvis med tettsittende klær også… Jeg går itillegg på lutinus som gjør at magen min ser ut som en ballongFlere som lett får luftsmerter i magen?![]()

Jeg går itillegg på lutinus som gjør at magen min ser ut som en ballong![]()