Jeg ser nå fram til å få normale pupper igjenEr det noen av dere med ømme pupper, som pluttselig ikke har ømme pupper lengre?Hilsen frøken stressa
de er SÅÅ vonde!
og sikkert 500g tyngre HVER
de ER.SÅ.SVÆRE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser nå fram til å få normale pupper igjenEr det noen av dere med ømme pupper, som pluttselig ikke har ømme pupper lengre?Hilsen frøken stressa
de er SÅÅ vonde!
de ER.SÅ.SVÆRE
Jeg har bare ømme pupper uten at de har vokst (tror jeg hvertfall)Jeg ser nå fram til å få normale pupper igjende er SÅÅ vonde!
de ER.SÅ.SVÆRE
![]()
Kunne godt ha tatt litt ekstra vekt i de også, når jeg først skal ha ømme pupper uansett
Når du allerede bruker en 70H, så tenker du kanskje litt annerledes? Hvertfall jeg! Kan godt dele ut litt fyll jeg!Jeg har bare ømme pupper uten at de har vokst (tror jeg hvertfall)Kunne godt ha tatt litt ekstra vekt i de også, når jeg først skal ha ømme pupper uansett
![]()

Ja da skjønner jeg at tanken er annerledesNår du allerede bruker en 70H, så tenker du kanskje litt annerledes? Hvertfall jeg! Kan godt dele ut litt fyll jeg!
Edit: i Change str. Synes de opererer litt mindre enn andre, men er større enn DD uansett hehe
Skal ikke klage altså, for er slettes ikke flatbrystet jeg heller. Men hadde vært moro å erfare litt ekstra fyll i kanakasene når de uansett skal ha andre symptomer
Mine er fortsatt større og litt tunge, men finnes ikke ømme lengerJeg ser nå fram til å få normale pupper igjende er SÅÅ vonde!
de ER.SÅ.SVÆRE
![]()
stresser som f
Våkner alltid før alarmen for tiden. De siste dagene har det blitt tidligere og tidligere. Idag våknet jeg 0430 og slet med å få sove etter det![]()
JaaMye strekking og stikking spesielt på ene siden. Flere som har det?
Ooh takk ♡ ble litt skeptisk her.Jaadet er nok den siden egget ditt slapp, og som produserer det gule legemet som gjør at kroppen din produserer graviditetshormoner
Jeg kjenner enda veldig lite til noen symptomerKjenner jeg ordentlig godt etter kan det tenkes at puppene er litt ømme, langt i fra vondt men bittelitt øm bare
Begynner å stresse litt over å ikke kjenne noen verdens ting hverken kvalme, stikkinger, trøtthet og svimmelhet som jeg hadde supermye av sist gravididet
![]()
5+4 (eller 5+5 siden det er over midnatt)
Sniker! Jeg var også bekymret pga lite symptomer og MA i bagasjen. Men: Eg fikk faktisk ikke ømme pupper før nærmere uke 7! Og så tidlig som uke 5-6 var jeg ganske fresh før det begynte å gå nedover! Har først nå begynt å få stikninger mer jevnlig og jeg så det nydeligste lille på tul i går målt til 10+2<3
Så informativt!! Jeg har dette jeg også :0Jaadet er nok den siden egget ditt slapp, og som produserer det gule legemet som gjør at kroppen din produserer graviditetshormoner
Mye strekking og stikking spesielt på ene siden. Flere som har det?
Ja samme her. Hadde ganske ømme pupper forrige uke og starten av denne uken, men de to/tre siste dagene har de nesten ikke vært ømme, kanskje bitte bittelitt på kvelden hvis jeg legger godvilje tilJeg er 6+0 i dag. Jeg har hatt nokså ømme pupper og brystvorter, men jeg føler dette avtar. Er det andre som opplever dette? Ikke at det varierer i løpet av dagen,men at det rett og slett er mindre ømt? Jeg er litt uggen innimellom med det er alt. Kjenner det stresser meg mtp MA i vinter.
Ja , det er nettopp det. Jeg føler meg så dum som driver og kniper og "sjekker" puppene hele tidenJa samme her. Hadde ganske ømme pupper forrige uke og starten av denne uken, men de to/tre siste dagene har de nesten ikke vært ømme, kanskje bitte bittelitt på kvelden hvis jeg legger godvilje tilmen har hørt at dette skjer med mange i uke 6 og 7! Skal på tul på mandag, så oppdaterer hvordan det går. Er visst veldig vanlig at symptomer blir borte en stund, men vanskelig å tro at det ikke er noe når man står midt i det.
Jeg har time til UL på onsdag. Krysser fingrene for oss begge
Ja jeg ogJa , det er nettopp det. Jeg føler meg så dum som driver og kniper og "sjekker" puppene hele tidenJeg har time til UL på onsdag. Krysser fingrene for oss begge
![]()
mannen tror sikkert at jeg har blitt litt vel glad i pupper de siste ukene