Symptomer

MammaMø90

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Hvilke symptomer har/hadde dere da dere fant ut at dere er gravide?

Jeg er vel i uke 4 nå, og ikke så mye som et eneste symptom...bare positiv test. Hadde festeblødning for aller første gang da... Ikke hatt med mine 2 gutter

Jeg hadde mensmurringer og stikkinger i magen før positiv test. Noen få dager etter positiv test ble jeg småkvalm, fort trøtt om kvelden og fikk store og ømme pupper. Er også veldig emosjonell. Er 5+5 i dag :-)

Jeg hadde mensmurringer og stikkinger i magen før positiv test. Noen få dager etter positiv test ble jeg småkvalm, fort trøtt om kvelden og fikk store og ømme pupper. Er også veldig emosjonell. Er 5+5 i dag :)

Hehe, ja dette er helt noe annet fra mine 2 andre svangerskap... Jeg er for øyeblikket søvnløs... Er innlagt på sykehuset for en behandling å greier ikke finne roen her... :/

Ømme bryster, men det har jeg hatt siden 1 dpo. :inpain: Bruker å ha det så er forsåvidt ikke spesielt uvant. Jeg har kjent stikking de to siste dagene, er bare 4+0 nå, det er en litt annen type stikking enn den man får før mens, klarer ikke helt å sette fingeren på det, annet enn at det ikke er noen murringer, som jeg vanligvis får av og til før mens.

ellers ingen enda. Kanskje litt ekstra sulten? :hilarious: Det kan sikkert være tilfeldig da, haha :joyful:

Hodepine og litt uggen og rar i magen var vel det aller første. Ja, og så perioder der jeg ble veldig varm i kinnene !

Litt stikking rett etter jeg fant ut. Litt emosjonell. Nå 6+0 kjenner jeg ingen verdens ting. Veldig bekymret, for sist gang kjente jeg masse symptomer :(

Jeg begynte med symptomer veldig tidlig, så skjønte jeg var gravid før testen var positiv! Kviser (har aldri det ellers), oppblåst og luftig. Fikk også hodepine, og det har jeg aldri! Disse vedvarte i halvannen uke, før de roet seg. Nå på 6+1 så har jeg ikke mange symptomer, men er sliten og trøtt, og småuggen inne i mellom. Jeg har etterhvert skjønt at nesten alt er normalt! :joyful:

Ble kvalm ved 3+2:confused: først etter 3 dager med regelmessig kvalme (fra kl 08-19) skjønte jeg tegningen..
Nå har jeg i tillegg ømme bryter, fryser noe helt vanvittig, ekstrem luktesans, gråter for alt og ingenting samt at bekkenet holder meg våken og gjør det vanskelig å holde meg på jobb :( 5+5 idag.. håper bare tul'en om en uke viser et hjerte slik at jeg kan begynne å se positivt på alle "bivirkningene"

Har også lite symptomer. Ømme bryster som kommer og går, tisser stort sett en gang hver natt, fryser en del på kveld når jeg er trøtt. Vært litt småuggen innimellom, men ikke direkte kvalm. Var på UL i dag, og alt så normalt ut.

5+0 våkner mer på natta, tisser ofte,trøtt tidligere på dagen, murringer på kvelden, ømme pupper.

Back
Topp