Symptomer

Tiden går enormt sakte frem til uke 12. Spesielt da vi ikke har delt nyheten med noen enda og hverdagen består av å sove og kaste opp!!! Helt utkjørt.... Hadde det ikke vært for coronavirus, så hadde jeg vært sykemeldt nå fra jobb. Går veldig rolig for seg på jobb, så jeg prøver å holde ut...
Uff, det er slitsomt å være gravid.
Jeg er sykepleier så jeg har bare mer å gjøre enn tidligere. Men kjenner bekkenet er svært vondt etter en vakt, så jeg må nok be om tilrettelegging snart.
 
Uff, det er slitsomt å være gravid.
Jeg er sykepleier så jeg har bare mer å gjøre enn tidligere. Men kjenner bekkenet er svært vondt etter en vakt, så jeg må nok be om tilrettelegging snart.
Be om tilrettelegging allerede nå som du kjenner litt, så kanskje du slipper å få bekkenløsning. Jeg hadde det forrige svangerskap og det unner jeg ingen.
 
  • Liker
Reactions: Srh
Be om tilrettelegging allerede nå som du kjenner litt, så kanskje du slipper å få bekkenløsning. Jeg hadde det forrige svangerskap og det unner jeg ingen.
Ja, tror jeg skal gjøre det snart. Ble sykmeldt tidlig sist pga bekkenløsning og ble satt i gang en uke før termin av samme grunn.
 
Ganske lite symptom, eneste jeg sliter skikkelig med er at jeg ikke får sove, og når jeg sovner sover jeg dårlig :wacky:
 
11+3 i dag, og synes fortsatt kvalmen er slitsom på ettermiddagen og kvelden :grumpy: Håper virkelig det vil avta litt nå snart! Utenom det er jeg fortsatt ganske sliten og trøtt for tiden, men føler jeg har fått tilbake bittelitt energi siste uka. Hadde lave verdier av både D vitamin og Jern, så det kan vel forklare litt :wacky: også har jeg fortsatt litt mensmurring/strekk. Spesielt på kvelden.
 
Back
Topp