Symptomer

Mindy

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Hei er det noen flere her som har minimalt med symptomer? Jeg har nesten ingen om dagen. Puppene har vokst en størrelse og uteblitt mens , men ellers er det ingenting som tyder på at jeg er gravid.

Ohyes! Er 9+1 i dag, har samme symptomer som deg...fikk påvist liv for 8 dager siden
Men jeg har ikke ømme pupper en gang lenger, kun uteblitt mens og positiv test...

Ohyes! Er 9+1 i dag, har samme symptomer som deg...fikk påvist liv for 8 dager siden
Men jeg har ikke ømme pupper en gang lenger, kun uteblitt mens og positiv test...
Jeg har heller ikke ømme pupper lengre. Heldigvis fikk jeg også påvist liv 6+3, hvis ikke hadde jeg vært kjempe stressen nå.

Ikke så mye her heller annet enn at jeg har en runde på morgenen med at jeg kaster opp litt slim og gørr. og at puppene kjennes tyngre ut.

Samme her. Begynner å undre meg om d er nå liv :p siste gang kasta jeg opp døgnet rundt til rundt uke 16 :/

Har sinnsykt vonde bryst og tyngre er dem også. Vurdere og kjøpe meg en sånn slappsete bh som eg kan sove med. Ellers bare litt kvalm og oppblåst av all mat.... halsbrann

Hadde det sånn sist, men ikke denne gangen, dessverre...

Jeg har heller ikke så mye symptomer, brystene er fastere og litt øm og brystvortene er såre og vonde, så jeg bruker bare sånne sloggi tøy bh-er. Men ellers merker jeg bare at jeg har fått høyere puls, liker ikke sjokolade lenger og er såååå trøtt at det er håpløst [emoji14]

Jeg har heller ikke så mye symptomer, brystene er fastere og litt øm og brystvortene er såre og vonde, så jeg bruker bare sånne sloggi tøy bh-er. Men ellers merker jeg bare at jeg har fått høyere puls, liker ikke sjokolade lenger og er såååå trøtt at det er håpløst [emoji14]
Hvilepulsen min har gått opp med 10 siden jeg ble gravid, puppene er ømme av og på. De har vokst en størrelse allerede og er mye fastere. Er også stuptrøtt så legger meg gjerne kl 8-9 på kvelden og jeg som pleier å legge meg 10-11.

Back
Topp