Tulleklompen
Glad i forumet
Hvordan er det med dere med hensyn til symptomene? Er i uke 11 i morgen, og føler kun kvalmen er igjen. Det er vel sikkert helt normalt, men syns det er litt ekkelt samtidig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det med puppene som også gjorde meg bekymret. Men når jeg tenkte meg mer om, så er det jo alltids ett lite symtom til her og der. Har kanskje bare blitt så vant til det. Feks den EKSTREMT gode luktesansen som fortsatt er gjeldende[emoji23]Denne tråden var akkurat det jeg trengte nå er 11+4 idag, og syns liksom at puppene ikke er så vonde som vanlig [emoji85] Har sluttet å kaste opp også, men er fortsatt kvalm når jeg står opp, og når det går for lang tid mellom måltider.
Matlysta på middagsmat er fortsatt dårlig også [emoji13]
Gleder meg på ny tul neste uke, kanskje jeg får roa meg litt, å prøve å nyte graviditeten istedenfor å tenke på at alt er galt [emoji23]
Var det med puppene som også gjorde meg bekymret. Men når jeg tenkte meg mer om, så er det jo alltids ett lite symtom til her og der. Har kanskje bare blitt så vant til det. Feks den EKSTREMT gode luktesansen som fortsatt er gjeldende[emoji23]
I dag våknet jeg til murringer i magen, som også gjorde meg redd. Har nemlig ikke hatt det siden uke 6 ellet noe. Men så kom jeg på at det er jo helt normalt det også.
Og all denne bekymringen er vel et ganske godt tegn på alle hormonene når jeg tenker meg om[emoji23][emoji28][emoji23]
Jeg kjente ingen stikkinger i uke 9 heller [emoji6] Jeg hadde vel mest kvalme og ømme bryst. Ikke så mye annet.Jeg er 9+6 i dag. Jeg har ikke hatt noe særlig symptomer i det hele tatt. Puppene har blitt større, sulten og trøtt. Men ellers ikke vært dårlig i det hele tatt.
Jeg er selvfølgelig glad for at jeg er i god form, men blir samtidig engstelig for at noe ikke er som det skal være, siden jeg ikke *føler* på meg at noe lever der inne.
Har lest at man kan kjenne mye stikkinger i livmoren rundt denne tiden, da livmoren vokser. Men jeg merker ikke noe særlig til dette heller. Kjenner jeg blir ganske engstelig av å være såkalt symptomfri.
Vurderer å ta en ny UL uke 12, bare for å se at det fortsatt er liv i magen.
Vi fikk se hjertet slå uke 8
Noen flere med lite symptomer her ? Hvordan klarte dere å kjenne på graviditeten før magen kom?
Da er jeg også bikka 12 uker er det flere som våkna en dag og formen plutselig var mye bedre?
Våkna i går med lyst til å dra på tur, ut av huset og møte folk liksom ikke orket eller villet det på 2 mnd nå. Måtte ha en powernap hos svigermor i løpet av dagen da og slet max med å sove i går da jeg var litt for sliten.
Puppa er ikke like ømme, litt vonde og fortsatt store. Kjenner på kvalmen og trøttheta om jeg går for lenge uten mat.
Men jeg bekymrer meg jo litt nå, er alt bra med den lille..
Hvordan er formen deres?