Symptomer

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
jeg har mistet så og si alle symptomene mine. I forrige uke var jeg så kvalm at jeg ikke fikk gjort noe. Fikk mannen til å kjøpe sånn sea band. Kvalmen ble nesten borte med en gang. Men så har jeg ikke brukt det båndet de siste 4-5 dagene kanskje og har enda ikke blitt kvalm. Puppene og har blitt mindre og ikke så ømme lenger. Merker jeg blir litt bekymret for MA. Fryser fortsatt og er trøtt. Men det er det eneste jeg har igjen av alle symptomene jeg hadde. Er bare 9+0 idag så syns det er litt tidlig for kvalmen å forsvinne. Noen som opplever/har opplevd det samme? Vet det kan variere, men når det har vært maks en dag uten mye symptomer før de kommer tilbake så blir jeg litt bekymret

Skjønner du blir stressa.
Det er jo ikke unormalt at symptomer kommer og går eller også forsvinner utover. Eneste som kan gi deg sikkert svar er å høre hjertelyd eller se på UL.
Håper alt er bra.

Skjønner du blir stressa.
Det er jo ikke unormalt at symptomer kommer og går eller også forsvinner utover. Eneste som kan gi deg sikkert svar er å høre hjertelyd eller se på UL.
Håper alt er bra.
Takk:)

Ja jeg vet egentlig det men prøver å ikke stresse. Og har bestemt meg for å ikke dra på tusen ultralyder. Blir nesten av det:p får håpe bekymringen blir kort og at alt er bra. Vil egentlig klare meg til oul nå, men vet ikke om jeg er så
Sterk:hilarious:

kjenn på hva som føles riktig og hva du klarer.
Jeg klarte ikke to fulle uker mellom UL. Nå er det en uke siden sist og jeg skal i utgangspunktet klare over to uker til.

Enkelte dager kan man ha mindre symptomer enn andre, det kan komme og gå en del i første trimester gjerne.. Blir du derimot veldig bekymret så er nok det beste å kontakte lege eller noen som kan foreta en ultralyd:) Masse lykke til, håper du blir beroliget :)

Mine symptomer ble også redusert ved omtrent 9+0. Mindre kvalm og ikke totalt gåen om kvelden. Har fortsatt litt ømme pupper, men det symptomet kom seint i utgangspunktet (8+)..

Back
Topp