Symptomer

MammantilK

Forelsket i forumet
Åssen er det for dere med symptomer. Tenker spesielt på ømme bryster. Er de ømme hele tiden eller kommer det og går? Fortell gjerne om andre symptomer også

Brystene er litt ømme hele tiden, blir nok enda verre etter vært. Ellers så er det "verste" symptomet det å være sliten hele tiden, på torsdag ble jeg plutselig kjempe sliten, og har enda ikke fått energien tilbake. Er ikke så mye kvalm mer, kommer litt kvalme på formiddagen og kansje litt på kvelden.

Jeg har ømme bryster og brystvorter hele dagen, men varierer litt hvor ømme og vonde de er.

Ellers er jeg kvalm når jeg blir sulten, har hodepine nesten hele dagen og er veldig trøtt/sliten/irritabel. På kveldene får jeg også litt mensmurringer!

Ok for mine bryster er stortsett ømme hverdag og ofte ømmere på kvelden. Og har vært slik i 2 uker. Men nå i kveld er de neste ikke ømme i det hele tatt. Nesten som helt vanlig. Tenker det verste med engang

Ekstrem kvalme med oppkast.
Bryster og brystvorter er både ømme, vonde og vokst enormt!!!
Ligamentsmerter.
Oppblåst.
Kviser.
Fett hår.
Tannkjøtt problemer.
Korsrygg plager.

Ja, var vel ikke så verst det her [emoji38][emoji23]

Jeg har også hatt veldig vondt i brystene! Før IKM måtte jeg droppe bhen i noen dager....får også vondt om kvelden, kan være vondt å ligge på siden [emoji28]
Smertene hsr kommet og gått i d siste, ikke vondt i dag f.eks... [emoji4]

Et rart symptom jeg ble klar over i dag var at noe jeg elsket før smakte nå pyton!
Sånne bublizzflasker i smågodtet! Elsker dem...men de 3 siste gangene har de smakt skikkelig fælt. Spørte sambo og besøket om de merket noe, men de syntes dem var like gode som før!
Husker jeg syntes de smakte fælt i jula og, og da visste jeg ikke at jeg var gravid...rart [emoji39]

Ømme bryster er av og på her og. Det samme med murringer og vondt i korsrygg, men trøttheten kom i går og gir seg ikke [emoji42]

Jeg er veldig kvalm. Kvalm gjennom hele dagen, men blir ekstra ille om jeg rekker bli sulten.
Ellers har jeg litt murringer i magen innimellom og sjekker konstant papiret etter hvert eneste dobesøk[emoji85]
Også litt ømme bryster, men ikke hele tiden:)

Er det vanlig med hodepine som symptom? Jeg er 5+3 og har såå vondt i hodet, hatt i tre dager og nesten aldri ellers.. også vil jeg egentlig ikke ta så mye smertestillende[emoji15]

Jeg er 5+1 og har null(!) symptomer. Kanskje litt bedre luktesans, men det er det eneste. På en måte ganske digg, men blir også litt redd for om alt er som det skal...

Er det vanlig med hodepine som symptom? Jeg er 5+3 og har såå vondt i hodet, hatt i tre dager og nesten aldri ellers.. også vil jeg egentlig ikke ta så mye smertestillende[emoji15]

Ja, jeg har hatt skikkelig hodepine noen dager selv.

Jeg er 4+2 og har foreløpig disse symptomene:
- Vært kvalm av og på siden positiv test
- trøtt
- hodepine
- ømme pupper
- murring i mage og korsrygg
-dovne bein
- mindre matlyst
- andpusten
- oppblåst
- bedre luktesans

Jeg har ingen ømme pupper! Nada, niks.
Har en del annet da, men akkurat puppa er greie foreløpig [emoji23]

Jeg er 4+2.:) Mine symptomer er ømme pupper, god luktesans, ekstremt trøtt, vond korsrygg, murringer og ligamentsmerter.

Last edited:
Jeg er 5+1 og har null(!) symptomer. Kanskje litt bedre luktesans, men det er det eneste. På en måte ganske digg, men blir også litt redd for om alt er som det skal...

Jeg er 5+5 og har det likt. Eneste er mangel på mens og ørlite ømme brystvorter[emoji849] Krysser fingrene for et bankende hjerte på tirsdag

Har foreløpig veldig lite. Er kjempe sliten om dagen. Også er jeg litt uggen på kvelden.

Luft i magen er det eneste jeg har merket så langt, men jeg er bare 5+0. Har forberedt meg på at kvalmen kommer snart sånn som sist :p

Er 5+5 i følge terminkalkulatoren, og tok test fredag mest for å utelukke noe. Har hatt ekstremt såre brystvorter i en ukes tid. Har de siste dagene mistet matlysten, men spiser mindre og oftere enn før.

Back
Topp