Symptomer

mama2B

Andre møte med forumet
Jeg har allerede endel symptomer
[emoji830]️ murringer
[emoji830]️ må ofte tisse
[emoji830]️ ofte trøtt
[emoji830]️ mye sulten
Noen andre som har fått? Evt andre symptomer

• Tisser ofte
• Småkvalm, særlig på ettermiddag/kveld
•Murringer/stikkinger
•Ekstremt oppblåst, føler meg kvalt i jeans
•Ømme bryster
•Blir fort hissig

• Tisser ofte
• Småkvalm, særlig på ettermiddag/kveld
•Murringer/stikkinger
•Ekstremt oppblåst, føler meg kvalt i jeans
•Ømme bryster
•Blir fort hissig

Ekstremt oppblåst her også, det glemte jeg og skrive! Bruker du jeans uansett? Eller har du noen tips til hva jeg kan ertsatte jeansen med?

Ekstremt oppblåst her også, det glemte jeg og skrive! Bruker du jeans uansett? Eller har du noen tips til hva jeg kan ertsatte jeansen med?

Har brukt dem på jobb idag, holdt nesten ikke ut! Knepte opp så fort jeg var alene på kontoret[emoji23]
Snoker stadig på junigruppa, der så jeg flere som anbefalte joggebukser fra Only, de er ganske fine så har akkurat bestilt meg 4 stk[emoji85] Måtte inn i mammatøy i uke 6 sist jeg var gravid, er visst vanlig å bli såpass oppblåst etter så mange sv.skap. Livmora vokser også fortere i begynnelsen enn om man er 1.gangs. Så dette skal bli interessant[emoji12]

Har brukt dem på jobb idag, holdt nesten ikke ut! Knepte opp så fort jeg var alene på kontoret[emoji23]
Snoker stadig på junigruppa, der så jeg flere som anbefalte joggebukser fra Only, de er ganske fine så har akkurat bestilt meg 4 stk[emoji85] Måtte inn i mammatøy i uke 6 sist jeg var gravid, er visst vanlig å bli såpass oppblåst etter så mange sv.skap. Livmora vokser også fortere i begynnelsen enn om man er 1.gangs. Så dette skal bli interessant[emoji12]

Hehe, såppss ja [emoji85] er på leit etter litt fine joggebukser som kan brukes til vanlig så får sjekke ut disse fra only da [emoji4] håper jeg kan vente litt med å hoppe inn i mammatøyet [emoji28]

- murringer/stikkinger
- kvalmen kommer stigende innimellom
- fortere sulten
- hetetokter
- metallsmak i munn (kan begynne å blø i tannkjøttet)
- oppblåst
- irritert [emoji38]

Murringer
Stikking i brystene
Tegn til bekkenløsning på lange dager

Ellers ingen (foreløpig!) ;)

-Har veldig ømme bryster
-Vært av og på kvalm og kastet opp i snart to uker!! Nesten siden rett etter eggløsning, veldig rart. Men det har blitt mer og mer
-litt murringer/kramper innimellom
-litt humørsvingninger [emoji85]

- litt tunge bryster
- kvalm hver morgen (ingen oppkast)
- tisser oftere enn vanlig
- litt murringer nederst i magen
- oppblåst, olabuksen strammer litt ekstra. Blir spennede fremover;)

-Hormonell

-Tisser oftere

-Masse murringer

-Blir lett kvalm, men ikke kastet opp noe enda

-Oppblåst

Nytt symptom: våkner kl 06 hver dag og får ikke sove igjen..sånn var det sist også. Akkurat som om dagene ikke er lange nok nå før uke 12[emoji849]

Back
Topp