Symptomer?

Usikker

Andre møte med forumet
Hei.

Vet ikke helt hvor jeg skal spørre, men om det er en huleboer, er det visst her jeg da hører hjemme. Synes det er feil å spørre blant prøvere, da jeg ikke går i den kategorien.

Lurer litt på deres symptomer?
Jeg er nå 10 dager over ikm, men test var negativ.
Ingen mens, og selv om jeg føler mens er rett rundt hjørnet kommer kun hvit utflod.
Har altså litt rar følelse/mensmurring i magen, våkner med vond korsrygg, og tror hver dag at nå kommer den. Men ingenting kommer. Annet enn utflod.

Så, hvor tidlig fikk dere positiv test, og hvilke symptomer har dere?

Hei.

Vet ikke helt hvor jeg skal spørre, men om det er en huleboer, er det visst her jeg da hører hjemme. Synes det er feil å spørre blant prøvere, da jeg ikke går i den kategorien.

Lurer litt på deres symptomer?
Jeg er nå 10 dager over ikm, men test var negativ.
Ingen mens, og selv om jeg føler mens er rett rundt hjørnet kommer kun hvit utflod.
Har altså litt rar følelse/mensmurring i magen, våkner med vond korsrygg, og tror hver dag at nå kommer den. Men ingenting kommer. Annet enn utflod.

Så, hvor tidlig fikk dere positiv test, og hvilke symptomer har dere?

Hei.

Det kan nok godt hende du er gravid, symptomene ligner veldig. Men det kan også være PMS symptomer som kan ligne veldig.

Når det kommer til tester så er det veldig inviduelt når testene viser positivt. Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet noen dager og tatt en ny test.

Lykke til[emoji173]️

Hvis du er 10 dager på overtid med mensen og fortsatt får negativ test så ville jeg gått til en lege :) hvordan test har du tatt og har du bilde av den?

Ti dager etter mensen eller ti dager etter eggløsning? Hvis det er ti dager etter mensen så ville jeg gått til legen å tatt en blod prøve :) veldig rart det ikke har kommet på en test til nå isåfall :)
10 dager over mens.

Har tidligere ikke fått positiv før etter 8 uker. Så vet jo at man kan få sene svar.
Men har ikke brukt å få utflod istedenfor mens før, så ville høre hvilke symptomer andre har.
Jeg kan jo egentlig ikke annet enn å vente og se uansett, men slitsomt å ikke vite.

Det høres ut som du har hatt forsinket EL eller kanskje ikke hatt EL i det hele tatt...
IKM flytter seg etterhvert som når EL kommer..
Ville sett an litt til og kontaktet legen for en sjekk om den ikke dukker opp innen en uke til.

Hvis du er 10 dager på overtid med mensen og fortsatt får negativ test så ville jeg gått til en lege :) hvordan test har du tatt og har du bilde av den?
Takk for svar!
Tok en rfsu test. Kom ingen strek på testlinjen, helt hvit. Denne tok jeg for 2 dager siden.

Det høres ut som du har hatt forsinket EL eller kanskje ikke hatt EL i det hele tatt...
IKM flytter seg etterhvert som når EL kommer..
Ville sett an litt til og kontaktet legen for en sjekk om den ikke dukker opp innen en uke til.
Takk for svar!
Trodde jeg hadde el, men kan jo godt hende at det er som du sier.
Dette er ikke prøvetid, så stresser kanskje mer med å få et klart svar også, og derfor det uteblir.
Merker at noe skjer i kroppen, får vel bare smøre seg med tålmodighet.

Nervepirrende... det burde jo vært positiv test nå, men hvis du måtte vente lenge forrige gang, så må du sikkert det denne gangen også. Det enkleste (foruten fortsatt å vente i spenning) er kanskje å få tatt en blodprøve hos fastlegen. Da får du endelig svar på om du er full av HCG eller ikke... lykke til!

Nervepirrende... det burde jo vært positiv test nå, men hvis du måtte vente lenge forrige gang, så må du sikkert det denne gangen også. Det enkleste (foruten fortsatt å vente i spenning) er kanskje å få tatt en blodprøve hos fastlegen. Da får du endelig svar på om du er full av HCG eller ikke... lykke til!
Tester kanskje på ny tirsdag etter jobb, alt er jo stengt nå.

Det positive med å få sent positivt, er at da er det kortere ventetid til uke 12 etterpå [emoji85][emoji4]

Back
Topp