Symptomer?

Masjfiretilfem :)

Flørter med forumet
Hei damer :)

Har dere begynt å få symptomer? Jeg har ikm i morgen og er spent. Merker ømhet i bryster og bekkenløsning :-/ Rart dette her, håper ikke kroppen lurer meg.
Skal teste i morgen :)

Hei damer :)

Har dere begynt å få symptomer? Jeg har ikm i morgen og er spent. Merker ømhet i bryster og bekkenløsning :-/ Rart dette her, håper ikke kroppen lurer meg.
Skal teste i morgen :)

Lykke til med testing i morra :-)

Så fine dere er :) Testet i morges, men den var negativ. Testen heter A1. Jeg kjøpte cb digital i dag, så hvis ikke trenger er kommet i morgen så bruker jeg den :) Men kjenner at håpet svinner denne mnd og. Har to fra før og da gikk det så fort og greit å bli gravid. Vi får se :)

Så fine dere er :) Testet i morges, men den var negativ. Testen heter A1. Jeg kjøpte cb digital i dag, så hvis ikke trenger er kommet i morgen så bruker jeg den :) Men kjenner at håpet svinner denne mnd og. Har to fra før og da gikk det så fort og greit å bli gravid. Vi får se :)

Kanskje du skal henge på "før svangerskapet"? Her inne på sept17 er det de som allerede har fått positive tester :) lykke til. Håper du havner her

Masse lykke til i morra :-)

Jeg er blitt veldig tett i nesen, og svir nedi halsen. Er dette symptom eller en begynnende forkjølelse? Er vel ikke halsbrann så tidlig? :-O

Jeg er blitt veldig tett i nesen, og svir nedi halsen. Er dette symptom eller en begynnende forkjølelse? Er vel ikke halsbrann så tidlig? :-O

Tett i nesen var en av grunnene til at jeg tok en test, blir ekstremt tett i nesa av å gå gravid! :p vet ikke med halsbrann da jeg aldri har hatt det før :p

Slik har jeg det også, føles nesten som halsbetennelse eller noe, men føler meg ikke syk. I tillegg til VELDIG ømme pupper!

Da jeg var gravid med storesøster hadde jeg halsbrann før positiv test, og det varte til 3 dager etter fødsel:hungover:

I dag har jeg nesten ikke hatt noen symptomer. Litt deilig, Men man blir jo litt bekymret også da. Alle symptomene er sikkert tilbake i morgen :)

Blir litt stressa av at jeg har så lite symptomer. Hehe! Kjenner ikkje det i puppene lengre heller. Bare blir andpusten veldig fort. Som når jeg går opp trappen for eksempel. Hehe! Flere som kjenner lite?

Blir litt stressa av at jeg har så lite symptomer. Hehe! Kjenner ikkje det i puppene lengre heller. Bare blir andpusten veldig fort. Som når jeg går opp trappen for eksempel. Hehe! Flere som kjenner lite?

Jeg kjenner bare litt murringer og er øm i brystene :) ømheten har gått litt ned i dag. Ellers har jeg ingen symptomer, ikke kvalm eller trøtt:p er 4+6 i dag

Jeg kjenner bare litt murringer og er øm i brystene :) ømheten har gått litt ned i dag. Ellers har jeg ingen symptomer, ikke kvalm eller trøtt:p er 4+6 i dag

Jeg kjente litt murringer i går, men ingenting i dag. Er også 4+6 :-) skulle gjerne kjent litt mer. Hehe. Er ganske sliten da, men det skylder jeg på 1 åringen:-P

Back
Topp