Symptomer??

Lillemy1980

Flørter med forumet
Mine symptomer forsvant på en måte.. ikke ømme pepper (bare bittelitt) ikke så veldig kvalm lenger men sinnsykt trøtt.. kan sove hvor som helst tror jeg. Fler som har det sånn? Jeg er bare 4+6 tror jeg.

Ja helt i starten kom symptomene av og på. Er 7+2 og har kjempe tunge pupper. De har vokst en del. Og kvalmen er et faktum. Det er nok helt normalt at det er litt av og på :)

Håper det for jeg blir livredd... har hatt både sa og ma men blør ikke så da er det vel ingen fare.. med mitt ma så hadde jeg alle symptomer hele tiden

Ingen symptomer her. Ikke annet enn uteblitt mens og positive GR-tester (ha, tester i flertall...). Men hadde lite symptomer med eldstemann også. Håper likevel at det snart dukker opp noe...

Kommer og går her også :) "stikking/stråling" i puppene er vel det eneste som er stabilt hver dag i tillegg til at de har blitt noe større/hardere.

Jeg har det akkurat slik selv, ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens ;) krysser fingrene for at det bare er litt tidlig enda, eller at vi rett og slett er heldige som er friske og raske :)

Helt normalt at symptomer kommer og går i starten, og egentlig hele tiden. Nyt de gode dagene :)

Ingen spesielle symptomer en litt stilling i puppene å ømme nipler å 8 dager over tiden og en svak positiv test i dag :) ;)

Last edited:
Back
Topp