symptomer

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Hvilke symptomer har du?

Jeg tok en test for jeg våknet kjempe kvalm om natten. Og da viste den positiv. Symptomene går mer og mer vekk. Nå er jeg bare svimmel inni mellom og puppene er SÅ VONDE. Kjennes ut som de skal rakne når jeg går uten bh.
Jeg er jo glad for å slippe den berømte kvalmen, men samtidig føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt siden jeg merker veldig lite.

Mitt protips ang ømme bryster er sports BH. Jeg sover også med det.
Ellers har kvalmen kommet for fult her. Og supernese, luktesansen er skjerpet for å si det sånn.

Har også hatt stikking/strekking i livmor, men syntes egentlig det har roet seg.
7+3 her

Ekstrem luktesans (plagsomt), ømme pupper/ større pupper, stikkinger/ strekkinger i livmor, veldig trøtt. Ikke mye kvalme (måtte det vare). Er i uke 7 i dag.

Jeg er i uke 6 og er kun litt trøttere enn vanlig, samt at jeg har fått en liten blære.

Jeg har nesten ingen symptomer. Er litt trøtte enn vanlig. Og litt småkvalm innimellom. Føler meg egentlig ikke gravid.

Kvalme, ulvehunger, kviser, emosjonell, stikkinger, murringer, fyldige pupper ( i motsetning til slappe eks ammepupper ), oppe å tisse om natta, sover mye, null matlyst...

Kvalme, trøtthet, smerter i rygg/rompe og spesielt halebeinet, tissetrengt hele tiden, og kjempevonde bryster. Har også stikking nedentil og i lysken og diverse.

Back
Topp