Symptomer

Januar17

Glad i forumet
Januar 2017
Oktoberfruene 2018
hei dere flotte jenter! Jeg har vært sykt kvalm nesten 24/7 siden 4+6. Helt forferdelig, men trøstet meg med at det er et godt tegn. I dag er jeg i overraskende fin form. Kjenner jeg blir litt bekymret! Føler meg helt skrullete om dagen som tenker og bekymrer meg hele tiden. Er det normalt at symptomer plutselig blir borte? Jeg merker puppene er litt ømme og er oftere å tisser. Har ikke hatt noe som helst antydninger til blødninger. Så noe symptomer er det jo. Er forresten 6+2 i dag. Er det bare meg som er sånn eller er det flere? Klarer nesten ikke tenke på annet enn lille spiren.

Plutselig kommer kvalmen tilbake, så det skal du bare slappe av på. Jeg følte meg mye bedre på morgenen i går, men så i dag kom kvalmen sigende ganske tidlig på dagen igjen.

Har nok litt med hva du spiser og hvordan dagen din er også :) Jeg hadde prøvd å tenkt litt gjennom om du gjorde noe anderledes nå som kan spille inn på at du ikke er kvalm! Jeg har konstatert at det er et lite b-menneske i magen min. Det å stå opp 05.30 og spise frokost 06.00 er helt uakseptabelt. Hvis jeg sover lenger er jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Back
Topp