Symptomer?

Tiger2017

Elsker forumet
Januar 2017
Heisann. Jeg kjenner jeg blir pittelitt gal og usikker her. Har minimalt med symptomer, kun uteblitt mens og ømme bryst så klarer ikke helt å forstå at jeg faktisk er 4+3 uker på vei :p flere som har mangel på symptomer? :D

Heisann. Jeg kjenner jeg blir pittelitt gal og usikker her. Har minimalt med symptomer, kun uteblitt mens og ømme bryst så klarer ikke helt å forstå at jeg faktisk er 4+3 uker på vei :p flere som har mangel på symptomer? :D

Jepp! :) Hadde bittelitt med stikkinger forrige uke, ellers så er alle symptomer fraværende. Kanskje ørlite grann mer trøtt om jeg kjenner godt etter:)

Merker fint lite her også :P
Brekker meg litt av lukter, føler jeg blir fortere sliten. Men ellers er det uteblitt mens som er hoved grunne til at jeg vet jeg er gravid :P å positive tester, sånn ca 10 stk ;)

En del svimmel og trett, kvalm om jeg blir for sulten. Ikke merket noe til ømme bryster, men det kan ha en sammenheng med at jeg fortsatt ikke har mistet melken etter at jeg sluttet å amme i august... Uteblitt mens og en positiv test

Jeg har hatt litt vondt i korsryggen en ukes tid. Og blødd en del neseblod. Har ikke gjort det siden tidlig tenår, så om det er knytta til graviditeten, var nok det mitt første symptom.

Hadde mengder med symptomer for ei uke siden, da testa jeg negativt, men nå er positiv test, uteblitt mens og litt småømme pupper det eneste

hadde sinnsykt ømme pupper men har gått over nå så kan ikke helt forstå at jeg er gravid:)

Jeg har fått "spindelsvev" av blodårer i puppene ;) nytt symptom som er hjertelig velkommen!

Back
Topp