Symptomer!

Ellie81

Flørter med forumet
HeiNoen flere som ikke har merket noe særlig etter dere ble gravide? Sist var jeg trøtt, hadde ømme pupper og var kvalm. Nå merker jeg ingenting! Kan ikke klage, men er jo litt bekymrende også når symptomene uteblir....

Jeg merker omtrent ingenting. Måtte bare ta en ekstra test i dag, og den var ekstrem sterk. Så da gjør det meg egentlig ingenting at jeg ikke er kvalm og sånn :) Men jeg går rundt og klemmer på puppene mine hele tiden, og de begynner å bli litt ømme. Men mest sannsynlig bare fordi jeg klemmer så mye på dem :P haha!

Hehe, samme her. Tatt 3 tester Synes det var veldig slitsomt denne perioden sist graviditetet. Føles rart å være gravid uten å kjenne noe forskjell.

Jeg er litt trøtt (men det kan være pga en 2 åring som ikke sover også). Ellers er jeg litt småkvalm hele tida, men døyver det godt med mat, hele tida :|
Men ikke på noen måte som første gangen! Synes jeg har mindre symptomer nå enn for noen dager siden, så nesten litt bekymra

Mener jeg har mindre symptomer nå en sist svangerskap. Er 5+3. Har ømme pupper, litt trøtt og av og på murringer. Er ikke sånn veldig merkbart. Så blir litt bekymret ja.

Jeg er også 5 + 3. Sist var jeg veldig trøtt, men kanskje jeg bare er "vandt" med å være trøtt nå med en 2-åring som aldri sover rundt. Hehe

Jeg er også 5 + 3. Sist var jeg veldig trøtt, men kanskje jeg bare er "vandt" med å være trøtt nå med en 2-åring som aldri sover rundt. Hehe

Akkurat samme her! Har også konkludert med at nå er jeg så vant til å gå i konstant søvnmangel ! Hehe..

Jeg er å 5+3! :) kjenner ikke mye symptomer, noe 'menssmerter' som kommer og går.. Dette er min flrste, så er egentlig bekymret for alt mulig rart :p

Her er det stikkinger og slikt neddi der i ny og ne, og kjenner gryende ligamentsmerter. Svært oppblåst og stinn på kveldene, så jeg ser jo ut som jeg er langt på vei, men om morgenen er magen som vanlig igjen. Litt såre brystvorter og ømme bryster, så jeg kjenner kvelds- og morgenamming til ettåringen begynner å bli mer vondt enn kos :-P
Ellers er det vaaaarmt å være til, hetetokter og høyere temperatur generelt, men på kveldene når roen senker seg blir jeg mer frossen, spesielt på beina....helt til natta.... Da blir det varm og klamt igjen :-P
Må tisse veldig ofte, og det er pes. Har sluppet unna kvalme denne gangen/enda, men kjenner tendensen hvis jeg er sliten.
Ellers trett og litt kortere lunte :-P
Første tegn på at jeg gravid var den klassiske vondten i korsryggen og klam på natta og veldig sulten og tørst. Resten har kommet snikende :-P

Ikke merket noe før nå, og er veldig glad for at jeg endelig merker noe... Men er trøtt og kveldskvalm. og SUPER forstoppet! Herremin, det går ikke ann å bli mer oppblåst og forferdelig enn jeg er nå! Men de symptomene kom ikke før 6+3 ca, før det så var det null, nada. Så kanskje de er påvei til deg og! Er 7 uker i morgen, og de er fortsatt tilstede!

Er 6 + 4, er supertrøtt, kvalmen har akkurat startet ordentlig, ømme pupper, hormonell som f (jeg begynte å gråte når jeg leste at Leo vant Oscar, og jeg er ikke en ekstrem fan liksom) :p

Og der kom kvalmen! Sitter på jobb og vurderer å gå å kjøpe meg en iskald Villa-brus. Frister så sykt!!! Noe jeg aldri drikker til vanlig. Nå er jeg i gang med kvalme-perioden

Veldig svimmel, helt utmattet, sikkelig uggen form, minimal matlys og går fra koke om nettene og fryse på dagtid.

Er mye mer krevende dette her enn jeg først trodde :p
6+1:love7

Veldig lite symptomer her også, men merker at jeg har veldig dårlig matlyst :( Det kommer vel mer symptomer etter hvert... Uke 6+0 nå

Bare nyt det jenter :)

Symptomene kommer tidsnok.

Jeg har egentlig ikke så mye symptomer, mest litt ømme bryst og trøtt og sliten. Trodde kvalmen kom i går, men det viste seg å være runde to med omgangssyke på en måned....

Back
Topp