Symptomer

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Hvordan symptomer har dere?

Jeg føler meg nesten stressa for at jeg har så lite symptomer :( 6+2 idag, og symptomene varierer veldig fra dag til dag, i går kjente jeg nesten ingen ting, idag har jeg litt ømme pupper og litt stikkinger i livmor.. Har hatt luktesansen, grining og hormonell men føler alle spyr og har så veldig mange fler symptomer enn meg.....

Har nesten ikke hatt symptomer i noen av mine svangerskap, nå er det mitt 3. og jeg har eneste ømme bryst. 6+5

Så det trenger ikke å bety at det er noe galt altså :) pjuh
Nei så absolutt ikke :) alle har forskjellige grader symptomer, alt er like normalt :)

Jeg har lite symptomer selv også, og føler at "alle" har så sykt mye kvalme etc. Hadde to dager forrige helg jeg kjente litt kvalme, men nå er d så og si ingen ting...litt ømme pupper er alt her også. Bruker å hente frem denne fra BV gravid app'en;)
ImageUploadedByBV Forum1450451805.793509.jpg

Jeg har lite symptomer selv også, og føler at "alle" har så sykt mye kvalme etc. Hadde to dager forrige helg jeg kjente litt kvalme, men nå er d så og si ingen ting...litt ømme pupper er alt her også. Bruker å hente frem denne fra BV gravid app'en;)
Vis vedlegget 151726

Ja, vi får vel egentlig være glad for at vi ikke henger over doskåla ;) men hadde følt meg mer sikker i min sak da.. Tar meg selv ofte i å lure på om det er noe der, selv om jeg hadde positive tester. Jurderer nesten å kjøpe nye tester bare for å berolige meg selv .. :p

Ingen!! Liiiiiitt ømme pupper og ganske oppblåst da, men ellers ingenting 4+0 idag.

Hvordan symptomer har dere?

Jeg føler meg nesten stressa for at jeg har så lite symptomer :( 6+2 idag, og symptomene varierer veldig fra dag til dag, i går kjente jeg nesten ingen ting, idag har jeg litt ømme pupper og litt stikkinger i livmor.. Har hatt luktesansen, grining og hormonell men føler alle spyr og har så veldig mange fler symptomer enn meg.....

Så bra det er fler som ikke spyr og sover døgnet rundt :)
Er selv 6+2 og ømme bryst innimellom er vel nesten det eneste jeg kjenner på. Litt aktivitet i livmora, men ikke mye.
Vært bekymra selv, men tror det er like normalt å ikke ha noen som det er å ha mange.
Skal på tidlig ul 7+0 så da får jeg se om det er et hjerte som slår :)

Så bra det er fler som ikke spyr og sover døgnet rundt :)
Er selv 6+2 og ømme bryst innimellom er vel nesten det eneste jeg kjenner på. Litt aktivitet i livmora, men ikke mye.
Vært bekymra selv, men tror det er like normalt å ikke ha noen som det er å ha mange.
Skal på tidlig ul 7+0 så da får jeg se om det er et hjerte som slår :)

Ja, betryggende å høre at det er flere :) :) jeg skal ikke på ul før uke 12.... Lange uker til da ;)

Ja, vi får vel egentlig være glad for at vi ikke henger over doskåla ;) men hadde følt meg mer sikker i min sak da.. Tar meg selv ofte i å lure på om det er noe der, selv om jeg hadde positive tester. Jurderer nesten å kjøpe nye tester bare for å berolige meg selv .. :p

Ja, må nesten bare tenke sånn:p Er 6+6 i dag, så skal vel bare være glad og fornøyd! Hehe, godt å høre at man ikke er alene om tankene da, hadde d vært noen plass i nærheten her hadde jeg garantert dratt på tidlig ul, men får bare "hang in there" til oul:o

Har svak kvalme, og bittelitt ømme bryst. Sånn var det med de andre svangerskapene også. Så det er like normalt det. Nyyyt tenker jeg:)

Jeg er 6+0 i dag. Nesten ingen symptomer. Litt ømme bryster som kommer og går og trøtt. Ingen tegn til kvalme,men det var jeg heller ikke sist svangerskap. Håper jeg kan jobbe hele dette svangerskapet som sist:)

Hadde lite symptomer bare ømme bryster frem til denne uka. Denne uka har jeg spydd flere ganger hver dag hele uka...7+2 i dag. Nyyyyt at dere ikke er kvalme og spyr spør du meg :)

Det føles jo aldri helt riktig uansett:) jeg har de siste ukene kastet opp ganske nøyaktig annenhver dag og har sykt ømme pupper som har vokst minst halvannen størrelse. Allikevel sitter jeg de dagene jeg ikke har startet over doen og lurer på om hele svangerskapet bare er innbilning fordi jeg kjenner så lite.... Såeh ja.

Jeg er kjempe kvalm hele dagen, utrolig trøtt/sliten og har ømme bryst, er 7+2 idag. Utrolig slitsomt nå i julerushen på jobb (frisør).

Uvel og slapp, svimmel på morgenen. Gir seg som regel etter litt mat. Er nødt til å spise og drikke godt, hvis ikke kjennes det ut som jeg får melkesyre i hele kroppen.
Ellers er det litt ømme bryster. Krysser fingrene for at det holder seg sånn.

7+5.
Kvalmen går i bølger, ellers er jeg sliten. Hadde helt sjukt ømme pupper i starten, til sånn ca forrige uke kanskje. Kunne så vidt ta på de. Og forrige uke hadde jeg sinnsykt vondt i livmora og korsryggen. Men nå denne uka har det roa seg. Bare kvalmen som kommer i bølger. Men kaster ikke opp, enda.

Trøtt, sliten.. utrolig ømme pupper , noe som jeg har hatt I flere uker og oppblåst til Tusen..
Sliter også med vondt I korsryggen, hofter og lysk . For ikke glemme at kvisene begynner å komme ! :o :p

Godt å høre at vi er flere da, får vel bare være fornøyd med å være i fin form :) ;)

Back
Topp