symptomer

Sylet

Andre møte med forumet
flere som har symptomer som kommer og går? mine symptomer har vært kvalme og halsbrann. har vært fri det en ukes tid, men våknet etter jeg la meg i går kveld med skikkelig halsbrann igjen!

flere som opplever dette?
 
Ja, de kommer og går veldig her og:)
 
Kvalm så det holder som kommer og går. Håper jeg slipper unna halsbrann denne gangen. Med førstemann kom den ikke før rundt uke 23-23..
 
Varierer veldig her også. Kan gå lenge uten at jeg merker noe som helst
 
Jeg føler meg uggen og småkvalm som kommer og går, men puppene er vondt hele tiden. Kanskje de er verre noen dager og litt bedre andre dager, men alltid litt ømme
 
Her også! Kommer og går hele tiden, det er hovedsaklig ingen symptomer, men så kommer det bittelitt inni mellom. Av go til blir jeg så usikker på om jeg fortsatt er gravid, så jeg gleder meg villt til tidlig UL 20 Januar.
 
Av alt jeg har lest om svangerskap og symptomer så er det iallefall sikkert at det at symptomene kommer og går er iallefall heeeelt normalt :)
 
Kommer og går. Det eneste som er relativt stabilt er trøttheten....

Ellers kommer kvalmen og krampene med jevne mellomrom. ..
 
Har kommet og gått her også. Hadde en del symptomer i starten, nå er det ikke så mye jeg kjenner på utover strekk i livmoren. Den verste trettheten har begynt å gi seg denne uken, kvalmen kommer og går. Var dårlig i går for første gang på mange dager, så skal ikke klage :)
 
Det kommer og går her også. Men ømme bryster er konstante. Det verste denne gangen er nattesvette, våkner opp i kliss bløt seng, absolutt ikke noe godt :( Dette har jeg ikke opplevd de andre gangene jeg har vært gravid. Jeg sliter også med halsbrann, og syns det er altfor tidlig å begynne med det alt nå :shifty:
 
Ja, i alle fall kvalmen. Trodde den hadde begynt å gi seg, men i dag var den verre enn på lenge.
 
Nå som kvalmen har gitt seg har jeg begynt å slite med korsryggen igjen. Akkurat slik det var rundt positiv test.
Noen fler som har opplevd å få tilbake det? Sliter med å sitte/ligge/stå.. og i dag starter jeg på jobb igjen etter å ha vært sykemeldt i 2 uker....
 
Forferdelig sliten, hard mage, kviser og kvalme som kommer og går :p blir skikkelig sulten støtt og stadig, men klarer bare å spise en halv porsjon :( så blir jeg sulten en time etterpå...
 
Jeg hater at jeg ikke lenger løper mye på do og er like kvalm.. Blir så nervøs! Ingen tegn til blod eller smerter så får bare håpe det går som det skal inni der.. Ny ultralyd når jeg er 9+1 den 17 desember så blir nok noen lange dager frem til da.
 
Symptomene har kommet og gått og har stortsett vært snille. Men de siste to ukene har jeg vært mye kvalm med ulvehunger! Jeg blir alltid så vanvittig sulten når jeg er gravid. Ømme bryster, nattesvette og generelt dårlig søvn om natten. I dag kastet jeg opp 4 ganger etter hverandre....hadde virkelig håpet å slippe det denne gangen...:(
 
Back
Topp