Symptomer

9+4 i dag! Kvalmen har begynt å avta og jeg fungerer noenlunde normalt igjen, sett bort fra tretthet. Men i dag våknet jeg med helt enorme smerter i høyre hofte/bekken. Jeg har ikke opplevd så intens smerte siden jeg knakk kravebeinet! Og det verste var å ligge, uansett hvilken stilling jeg lå, så ble det bare verre. Heldigvis fikk jeg kommet meg opp og karret meg litt rundt, krokbøyd som en 90-åring. Da slapp det, hjalp liksom å gå det av seg. Fungerte helt greit resten av dagen. Er det andre som har opplevd dette så tidlig? Eller er det bare jeg som har fått meg en liten hoftesmell på volleyballbanen?

9+4 i dag! Kvalmen har begynt å avta og jeg fungerer noenlunde normalt igjen, sett bort fra tretthet. Men i dag våknet jeg med helt enorme smerter i høyre hofte/bekken. Jeg har ikke opplevd så intens smerte siden jeg knakk kravebeinet! Og det verste var å ligge, uansett hvilken stilling jeg lå, så ble det bare verre. Heldigvis fikk jeg kommet meg opp og karret meg litt rundt, krokbøyd som en 90-åring. Da slapp det, hjalp liksom å gå det av seg. Fungerte helt greit resten av dagen. Er det andre som har opplevd dette så tidlig? Eller er det bare jeg som har fått meg en liten hoftesmell på volleyballbanen?
Jeg sliter veldig med rygg og bekken. Har fått henvisning til fysioterapeut nå. Alt er vondt, ligge, sitte, gå...håpløst.

Ikke så veldig kvalm lengere. Er 10+3 i dag. Men har en del stikkinger nederst i magen og i dag ble jeg sliten i bekkenet/korsryggen av å ha gått mye. Og så er jeg konstant trøtt da...

Fortsatt litt ømme bryst (gått opp 2 bh str....). Noe stikninger/strålinger (ligamentsmerter?) og trøtt. Føler meg egentlig ikke gravid men ser jo noen tegn :D

Jeg har også veldig vondt i høyre hofte... Jeg klager på at sofaen ikke er noe god å ligge i lenger, har lyst på ny, men det er kanskje ikke sofaens feil likevel?.... Ellers er jeg fortsatt litt kvalm, ømme bryst, blir fort sliten og kjenner stikninger i magen.... Har til nå følt meg i godt humør, men i helga merker jeg humørsvingninger... Begynner å gråte av ingen grunn....

11+4 i dag og kjenner kun murringer av og til og ømme bryst. .litt rart å ikke kjenne så mye symptomer lengre.. men får prøve å nyte det så lenge jeg kan ;) flere som har det sånn?

Nå begynner endelig slitenheten å gi seg litt og kjenner jeg. Fortsatt mye trøtt, men jeg orker faktisk å gjøre noe. Det er deilig :)

12+3. Føler meg bedre i formen, trøttheten sitter litt enda og blir fort sliten. Men er iallefall ikke kvalm lenger.

12+2 og trodde kvalmen hadde gitt seg, men neida - den er tilbake :grumpy: Litt bedre form ellers da :)

10+4 og har denne uken slitt med konstant hodepine. Lurer på om det er låsning i nakken... Og ryggen er helt ubrukelig. Men ellers er alt tipp topp! :D

Kvalme og det meste av utmattelse ga seg for 1 uke siden. Sammenliknet med sist har jeg ikke mye kviser og ømme bryster denne gang, så føler meg ikke så gravid. Men er forstoppet og har fått noe strålende smerter i den ene rumpesiden som stråler mot låret. Kommer når jeg har bøyd meg eller går. Hadde mye leamus over det ene øyet som har gitt seg. Håper jeg slipper unna leggkramper denne gangen, de var grusomme sist!

Back
Topp