Symptomer!

Oleandra87

Glad i forumet
Korleis eg symptomene hos dåkke? Kommer og går hos dåkke eller er de samma kvar dag? Eg va veldig dårlig i to daga og so blei eg litt bedre og no føle at symptomene dabbe litt:/ Er de eit dårlig tegn?

Noen ganger kvalm og andre ganger ikke. Veldig lite symptomer sånn egentlig.

Men idag er jeg skikkelig uggen i kroppen. Gruer meg til jobb :-P

Har hatt ganske voldsomme mensmurringer men i dag ser det endelig ut til at de har gitt seg og i stede har kvalmen slått til ;) Og superømme bryster. Glemte bh her en dag. Skulle prøve å springe. 2 steg og bråstopp. Au! Og så oppblåst da. Føler meg treg i magen men er heller det motsatte.

Jeg har fryktelig vonde pupper og mensmurringer som kommer og går. Jeg er også en del svimmel fra tid til annen, men ikke så gale. Kunne godt hatt mer symptomer :P

Dom senaste nätterna så har jag varit uppe 2-3 för att gå på toaletten. .är så irriterandes för det känns som om man aldrig får sova utan att man blir väckt av ett eller annat .

Jeg er svimmel og nå er jeg veldig anpusten.(har astma).. Og jeg kjenner jeg blir trøttere og trøttere for hver dag!

Trett og småkvalm på ettermiddagen og kvelden. Ellers er det det emosjonelle, griner for ingenting.

Ingen, litt vonde brystvorter.

Back
Topp