Symptomer

Sammy2015

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hvor tidlig merket dere symptomer på at dere var gravide ?( dere som har symptomer da, er jo ikke alle som merker noe). Jeg skal ikke teste før om noen dager, men synes at jeg er kvalm og murrer i magen. Mulig kvalmen er innbilning ;)
 
Ble bilsyk 6 og 8 dpo. Det pleier jeg aldri og bli. Positiv test 8 dpo etter tidsfristen. 12 dpo satte kvalmen inn for fullt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Murringer i livmor begynte sikkert 5 elr 6 dpo, så var ikke overtasket over positiv test 9 dpo :)


♡02.03.2015♡
 
N
Murringer i livmor begynte sikkert 5 elr 6 dpo, så var ikke overtasket over positiv test 9 dpo :)


♡02.03.2015♡
Betyr det at du testet 9 dager etter at du skulle fått mensen? Kjenner det er med skrekkblandet fryd. Det kan bli en stor skuffelse, eller en stor glede. Grugleder meg skikkelig.
 
Beg å kjenne symp 4 dpo (kanskje før) og fikk pos g.test 8-9 dpo..
Overraskende tidlig!

Symp er TRØTT, uvel/kvalm, lettere anpusten, blodtrykksfall, tung i hodet om kvelden, feberfølelse, murringer siden el, kraftige strekk av og til (slik at en hopper til i sofaen).
 
:D Da er det ikke sikkert at jeg er helt gal da?Er 7 dpo. Det murrer voldsomt i magen. Uggenhet som kommer og går. Spennende :rolleyes:
 
Med førstemann testet jeg positivt i uke 3+5 og trolig ca. 8-9 DPO.
Den dagen jeg testet gikk jeg rundt og var sliten og trøtt og småuggen(kvalm). Trodde jeg holdt på å bli syk, for kunne ikke fatte og begripe at jeg skulle kjenne symptomer så tidlig - men endte med at jeg tok en test på kveldsurinen (etter å ha holdt meg i 6 timer :p ) og fikk svak, men synlig strek :D


Denne gangen testet jeg positivt i uke 3+6 og litt usikker på når eggeløsninga var.
Litt vanskelig å si noe om tidlige symptomer denne gangen for var dausjuk i uke 3 (som gjerne er da egget fester seg og man kan begynne å merke ting).. men samme dag som jeg testet merket jeg hvor oppblåset jeg var og det var som om jeg kjente at livmora var en hoven ball nederst i magen. Har vært småuggen og av-og-på kvalm siden.

Så joda.. mange kjenner tidlig symptomer.
Med førstemann misktenker jeg også at jeg kjente når egget festet seg for fikk gode "mens-smerter" som varte i ca. 2 timer - før det gav seg (og ingen TR kom ;) ). Dette var ca. 3 dager før jeg fikk den positive testen på kvelden :)
 
Litt Vondt i hoftekulene? Og lysken idag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
:) jeg bar datteren min i dag og fikk såå vondt i hoftene. Det var helt nytt for meg
 
Hadde ømme bryst noen dager før eg testet positivt. Testet positivt 1-2 dager før "forventet" mens. (vet ikke syklusen min si eg bare har hatt 1 mens etter eg fjernet p-staven.)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Jeg testet svakt positivt 3+5, da kjente jeg murringer i magen og ømme bryster. Testet igjen i går, og da var det ingen tvil :) I dag er jeg 4+1 og har de samme symptomene pluss litt verking i korsryggen nå og da. Sambo sier han merker humørsvingninger og. Skjønner ikke hva han prater om :p
 
Merka det tidlig denne gangen. husker ikke akkurat når men kan ikke ha vært så lenge etter det skjedde. fikk vondt i ryggen, murringer i magen og blei kvalm.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har merket masse murringer i magen og mye luft..heldigvis ikke kvalm enda! Men puppene var ømme tidligere ikke nå lengre.. Syns det er litt rart! Og veldig oppblåst..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Merket det tidligere denne gangen, men tror det er fordi jeg hadde hatt det før:). Fikk ømme pupper og og begynte å nyse rundt uke 3.


Venter nr 2 mars 2015❤️
 
Back
Topp