Symptomer

Martine1994

Andre møte med forumet
Hvordan symptomer hadde dere da dere ble gravid?
Er det slik at symptomer kommer og går, eller er det rimelig konstant?

I begynnelsen hadde jeg murringer nederst i magen og ømme bryst. Det kunne variere noe iløpet av dagen. Jeg har ikke hatt noen symptom siden uke 10, er 33+5 idag :)

Murring, ømme pupper og trøtt.
Ømme pupper var hele tiden og varte en stund.

Tidlige symptomer?
Forrige gang: ømme pupper. Denne gangen: ømme brystvorter og ligamentsmerter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

frossen, uggen, trøtt, tisset ofte, varmere enn vanlig uten forkjølelsessympt.(rundt 37.5)

Disse symptomene hadde jeg før forventet mens. Trodde jeg var syk jeg, for denne lille var en liten overraskelse.

Med de to første hadde jeg menslignende murringer i mage og rygg rundt og etter forventet mens, og ømme bryster.
Noen ting dabbet av, andre ting ble verre (kvalme, trøtthet).

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Første symptom var at det reiv på en måte jeg aldri hadde kjent før nede rundt livmora. Så fikk jeg en positiv test. Fikk ikke skikkelige symptomer før jeg bikka 6 uker. Da kom kvalmen og hormonene:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg var sliten og trett, hadde ømme pupper og et merkelig humør. Ble kvalm 2-3 ganger, men ikke noe mer. Her var det ganske konstant trøtt og ømme pupper til øke 10/11, deretter var det ikke noe før i slutten der jeg igjen ble sliten og fikk mye halsbrann.

Oppblåst, ømme pupper (forsvant ca uke 11) fikk en del blodtrykksfall på jobb(kom og gikk hele svangerskapet alt etter hvordan arbeidsdagen var men fikk tilrettelagt veldig fint så jeg slapp tunge stell og dusjinger) sykt trøtt frem til uke 24 ca, etter det dabbet det litt av, men var fortsatt ganske trøtt hele svangerskapet, småkvalme som kom og gikk til uke 12 ca.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Pottetett nese, litt kvalm, bekkenløsning.. Kvalmen var i begynnelse (5-6 uke) tett nese gjennom hele og bekkenløsning de 4 siste mnd..

Før positiv test hadde eg berre litt menssmerter, så trudde jo TR var på veg :p menssmertene vart litt sterkare etterkvart, for så å gje seg heilt. Så fekk eg ein del stikkingar i nedre del av magen, og vart ganske kvalm.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trøtt, og følte meg forkjøla. Ble tidlig kvalm, og veldig ømme bryster. Med andremann var det faktisk bekkenløsningssymptomer som var først....

Back
Topp