symptomer?

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hei. Jeg er enten 6 uker i dag eller 5+5. Har ømme pupper, litt kveldkvalme, litt vondt i bekkenet og humørsvingninger. Altså ikke de helt store symptomene. Hadde jeg ikke vist at jeg var gravid, hadde jeg sikkert ikke lagt merke til noe.
Hvordan går det med dere andre? Fint om dere skriver hvor langt dere er på vei:)

5+6 og kun noen få ligamentsmerter her. Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg kunne ønske jeg hadde litt fler symptomer :p

Hei :)
I dag er jeg 5+3. Symptomer som kommer og går hos meg er
kvalme (spesielt om jeg er sulten)
svimmelhet
luft i magen/rar mage
menssmerter (av og til)
trøtt
av og til ømme pupper
Snedig, ting kommer og går!

Kvalmen kom med en gang jeg passerte 6 uker, utenom det har jeg ikke hatt de helt store symptomene, litt kald og sovner lettere når kvelden kommer da :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

6+2 her og jeg har ligamentsmerter av en annen verden (kommer og går). Ellers er jeg litt trøttere enn vanlig og litt svimmel. Heldigvis ikke kvalm :)

4 uker idag, er frysen og føler meg generelt uggen, men det går opp og ned, litt kvalmebølger, litt mage styr/oppblåst, ømme brystvorter, mensmurringer som kommer og går, ligamentstikkinger. Symptomene kommer og går og varierer i styrke. Det var jo det som fikk meg til å ta test, pga hvordan jeg føler meg.

Stort sett ligamentsmerter her og.. I tillegg til ømme pupper og trøtt.

Kun fire uker, men merker mye til kvalmen, hodepine og stikking i underlivet(bekken som begynner allerede)

Vonde pupper, trøtt, klør, full i vann, oppblåst, murring i magen. 3+5 i dag :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

4+5 i dag♡♡
Murring i mage og korsrygg
Mega ømme pupper! ! :-O
Uber sulten! :-P
Trøtt av og på.
Å griner i tide og utide! :-P
Ikke helt gått opp for oss her enda, så den siste tiden har Vært litt ut a dæ sjæl opplevelse :-P

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp