Symptomer?

Sommerbaby- venter på nr.2!

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Hei! Hvordan har det vært med dere siden dere bikka 12 uker... Kjenner jeg savner det forbarskade kvalmen som bekrefter at alt er som det skal. Puppene har også roet seg litt. Endret seg til litt kløe i stedet for en slags spreng. Mye, mye vondt i ryggen når jeg står uten sko. ( og etter hvert med sko..) Sovner meg opp med mange lurer i helga. Trøtt og sliten. Dette skulle vel være nok symptomer?? Ser det er mer enn jeg tenker over når jeg skriver det ned :)

Hvordan er det med dere?? :)

Jeg har ikke hatt så mye symptomer i det hele tatt:( så jeg har gått å beskymra meg hele tiden men på ultralyden på torsdagen som var var alt fint<3 eneste jeg har hatt av symptomer er trøtthet den sitter enda:( og litt ømme pupper men det har gitt seg. Skulle gjerne hatt litt mer så jeg faktisk kan føle meg gravid:(

Misunner dere som har lite symptomer :p
Jeg har gått sykemeldt hjemme siden slutten av okt og er møkklei!
Håååper å være tilbake smått på nyåret nå :)
Sliter med kvalme, hodepine med en gang jeg er aktiv...

Har fortsatt perioder med kvalme og oppkast, men ikke slik som før :)
Sliter med trøtthet og utmattelse i tillegg til sterk hodepine som kommer og går, eneste som hjelper er søvn. Bekkenet er kranglete og til tider sliter jeg med å gå :/
Og kviser :P

Hos meg er kvalmen borte. Brystsprengen er også redusert, men kan komme en gang imellom... det jeg sliter mest med nå er bekkenet. Mye av symptomene forsvant samme tid sist, de kaller jo 2. Trimester for det beste:))

Heldig dere som ikke har symptomer. Sliter med skikkelig kvalme, har afipran som hjelper meg igjennom dagen. I natt har jeg spydd hele natta så i dag er man hjemme fra jobb!! :(

14 uker, ømme bryster, kvalme og trøtt ennå :-/

Enda sykemeldt :( spyr og er kvalm nesten hele tiden :( Har dager der jeg kan fungere greit, men da er jeg totalt utslitt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Yes! Symptomer er det flust av!
Puppene roa seg en del etter uke 12. Det samme gjorde kvalmen, men den traff meg igjen i 178km/t i uke 14. Nå er jeg så kvalm jeg ikke har vært før, hver eeeneste kveld/natt/morgen. Nydelig! Mye værre enn før uke 12. Heldigvis er jeg mye bedre mellom 'slagene' så nå har jeg energi og overskudd til å leve også:p og ryggen begynner å kjennes både øm og ati. Ut, og nettene passerer i sneglefart med ammepute mellom bena. Men allright, jeg står han av!:) nye tilpassede sko og støttestrømper i januar:)

Sent from my iPad using BV Forum

Er 15 + 4 i dag og har fortsatt ikke noe særlig med symptomer.. Eneste er litt ømme pupper og ligamentsmerter hvis jeg snur meg rask i sengen eller reiser meg opp.. Har vert litt bekymret, men veldig deilig å høre hjertelyd hos jordmor forrige uke :)

Er nå 15 uker. Har ikke kjent symptomer siden kvalmen ga seg i uke 9.
Det er noen små stikkinger inni magen, men ikke noe som gjør vondt.

Back
Topp