Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når sluttet deres pupper å være ømme ? De er ikke ømme i det hele tatt. Er 10+0 i morgen, mindre kvalm er jeg også. Føler symptomene har dabbet av og nå er jeg bekymret
De har som regel sluttet å være ømme rundt uke 10-12 de to andre sv.skapene men denne gangen har de vært vonde og ømme hele tiden og er det fortsatt.... Men det er helt vanlig at man kan føle seg bedre nå som du beskriver.
Slik var det hos meg også rundt uke 9-10. Ble redd jeg også, men alt var i skjønneste orden Begge knøtta mine spreller og har det fint. Jeg gikk faktisk til innkjøp av en angelsound pga det, og fant hjertelyden hos de begge to. Ble 10 kg lettere med en gang. Tror du skal slappe av og heller være glad. Er 11+5 idag jeg, og har knapt nok symptomer lenger.
Jeg måtte lære meg å "leve" med bekymringen, den ødela for mye... Jeg har ikke energi nok til å gå å være bekymret gjennom hele sv.skapet. Det som skjer, det skjer. Lite man kan gjøre for å forhindre det. Tenk på alle som går gravide samtidig her til lands, og da er oddsen for at det skal gå bra langt større enn det motsatte Man hører alltid kun om ytterpunktene, og sjelden om de imellom, de det er aller flest av
De har aldri vært ømme, men det har gjort veldig vondt i brystvortene når det har vært kaldt ute. Så nå går jeg konstant med ullinnlegg og da går det bra.