Symptomer

September16

Glad i forumet
Hva slaks symptomer har dere nå? føler meg ikke særlig gravid. sover kun dårlig om natta, vondt i hode til tider.

Jeg sover dårlig om natta, er ekstremt hormonell og blir fort sliten om jeg ikke roer ned litt. Men bortsett fra det føler jeg meg ikke veldig gravid. Før jeg begynte å kjenne liv hver dag glemte jeg det noen ganger :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hun frøkna i magen min er ganske aktiv, så kjenner henne godt igjennom dagen.
Ellers sliter jeg jo mye med hodet.

Intens bekkenløsning og litt liv i magen! Og magen begynner endelig å se ut som en gravidmage <3

Jeg er fremdeles mye kvalm, bekkenet begynner å merkes tydlig og kjent litt liv

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har sterke bekkensmerter, litt bevegelser av min lille prins, hodet smerter, halsbrann og gråter fort. Og magen ser ut som en gravid mage

Glemte å nevne hovne åreknuter som dreper meg snart:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

bekkenløsning fra helvete. kvalm inni mwllom og oppkast. trøtt som bare det. legger meg kjempe tidlig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bekkenplager, treg mage, oppblåst, hodepine og kort lunte. Så kjenner jeg jo liv en gang i blant :-)

Bekkenløsning her også:( Og så har jeg fortsatt NULL energi! Kjenner liv nesten daglig :)

Bekkenplager, treg mage, oppblåst, hodepine og kort lunte. Så kjenner jeg jo liv en gang i blant :)
kort lunte ja..... fyyyy søren som mannen får gjennom gå til tider...jeg kloller for ingen ting hehe ..... han sier hadde du ikke hver gravid hadde jeg tatt samme tone til bake hehe:-P

Sover heller lite rundt 2 timer i døgnet, ryggplager. oppkast og sliter med og holde på næring, Synkende blodtrykk, mye liv i magen og veldig sliten. Sånn type rydde 15 min og må ta pause :O

Bekkenløsning, utrolig trøtt døgnet rundt, hormonell til tusen (stakkars samboer) ;), og forferdelig treg mage :(

Bekkenløsning, litt spark og trøtt i seng ca 9 hver kveld er nok de symptomene jeg har. Ellers er det meste som før ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Halsbrann (lenge leve Lovehearts), litt on and off trøtt fremdeles, fryktelig irriterende kløe på bena, kjenner ikke liv enda (tror jeg), klarer ikke å trekke inn magen lenger, men alt dette er ting jeg lett kan leve med. :)

Kjenner masse bevegelser og spark :)
Er trøtt, mere enn jeg var med storesøster, men nå er jeg i full jobb, da var jeg student.
Har nettopp hatt mitt 1. gallesteinsanfall :( hadde det en del i 3. trimester sist, så kjipt å få det tidligere denne gangen, men det er til å leve med, forsvinner heldigvis etter fødslen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt bekken og ryggplager, vondt i hodet, treg mage og de første kynnerne kom i går. Og masse liv i magen da:)

Kjenner det også godt i bekkene når jeg har gått mye.

Litt halsbrann innimellom og skranglat bekken hvis æ overanstrenge mæ. ellers ingen:)

Back
Topp