Symptomer

xinita

Andre møte med forumet
Jeg har ingen enda... Husker ikke når jeg fikk det sist gang selv om det ikke er så veldig lenge siden...
hvilke symptomer har dere?

Bekkenet er trøblete - uggen gjennom dagen og veeeldig trøtt... 4 uker idag.. (testet positivt 3+4)

jeg har veldig lite symptomer..bare litt stikkinger nederst i magen og murringer i korsryggen innimellom. Er 3+6 i dag (testet veldig positivt på ettermiddagsurin 3+5) :)

Det eneste jeg husker fra sist var at jeg var sykt mø i puppene, men nå ammer jeg enda så kan jo være derfor jeg ikke er så øm?

5+2 lite symptomer egentlig, det stikker i hvis jeg gjør brå bevegelser, mer eller mindre konstant halsbrann, blir fort sliten i ryggen når jeg løfter mye på lillemann, litt mer sliten enn vanlig.

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Er 4+3 idag og er kvalm når jeg er sulten som er ofte, stikninger i livmora, trøtt og allerede opp å tisser om natta, og ikke minst ømme pupper og masse luft :p

oppblåst, kvalme som kommer og går, mensmurringer innimellom, litt ømme pupper men langtfra så ømme som sist oooog jeg måtte ta meg en hvil midt på dagen i dag når snuppa hadde langduppen sin.. så ja.. nok av symptomer her i alle fall!

Jeg har utrolig ømme bryster og brystvorter, det har jeg hatt en stund nå. Vondt i ryggen har jeg også hatt de siste dagene. Ellers har jeg vært veldig slapp til tider.

På mandag trente jeg og tok da litt mageøvelser så jeg har hatt en del gangsperr, mer enn jeg vanligvis har, men så var det en stund siden jeg hadde trent slik så det er mulig derfor også. På tirsdag var magen min skikkelig oppblåst, var ikke mulig å trekke den inn litt en gang. Har vært litt oppblåst etter det, men ikke på samme måte. Hadde også litt hvit utflod på tirsdag.

Kjenner en del stikningen nederst i magen, tenker det er livstegn ❤

Utover kvelden i dag ble jeg veldig følsom og gråt en liten skvett hehe, har også hatt litt rastløse ben.

Jeg har utrolig ømme bryster og brystvorter, det har jeg hatt en stund nå. Vondt i ryggen har jeg også hatt de siste dagene. Ellers har jeg vært veldig slapp til tider.

På mandag trente jeg og tok da litt mageøvelser så jeg har hatt en del gangsperr, mer enn jeg vanligvis har, men så var det en stund siden jeg hadde trent slik så det er mulig derfor også. På tirsdag var magen min skikkelig oppblåst, var ikke mulig å trekke den inn litt en gang. Har vært litt oppblåst etter det, men ikke på samme måte. Hadde også litt hvit utflod på tirsdag.

Kjenner en del stikningen nederst i magen, tenker det er livstegn ❤

Utover kvelden i dag ble jeg veldig følsom og gråt en liten skvett hehe, har også hatt litt rastløse ben.
Nå fikk jeg såååå lyst på lovehearts pga bilde ditt :P Bah...

4+3 her og har lite symptomer. Litt kvalmebyger og sinnsyke murringer og ligament smerter eneste. Og masse urein hud! Sist hadde jeg sånn ca alle symptomer! Og forresten! Tror jeg tisser mellom 10 og 15 ganger i døgnet!

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Før ikm så var puppene ganske ømme, men en til to dager før ikm så ga det seg..men de forble større ;-) var også kveldskvalm før ikm, men det har gitt seg. MEN det kommer vel tilbake. Nå har jeg ikke så mye symptomer, bortsett fra større pupper. Tror luktesansen begynner å tilspisse seg, og merker jeg gjesper mer (men det kan jo være på grunn av at det er første arbeidsuka etter ferien ;-) )

Lite symptomer. Trodde ryggvondt og hyppig tissing var symptom helt til jeg fant ut at jeg har urinveisinfeksjon. Har bedre luktesans og blir fort dårlig når jeg ikke spiser da. Litt ømmere brystvorter. 4+2 idag

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp