Symptomer?

mamma2be89

Betatt av forumet
Hei. Jeg er 5+2 i dag, men har nesten ingen symptomer. Jeg er litt øm i brystene, trett og litt murringer i magen, men ellers kjenner jeg ingenting. Er det andre som har det slik? Jeg skulle ønsket jeg hadde masse symptomer slik at jeg kunne roe meg litt med graviditeten.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke alle som får så mange symptomer. Trenger ikke være noe galt for det :) da er du bare heldig.. Eller så kan de lett komme etterhvert. Jeg begynte vel å få ordentlig symptomer i uke 6 og har hatt det siden..

Sinker fra april 2013.
Jeg hadde ingen symptomer, bare litt ømme pupper som gikk over i uke 6. :) Så bare nyt det. Så lenge du ikke blør er jo alt bra :D

Jeg har ingen sypnomer borsett fra økt do turer, ømme pupper ( svir om natta) og ellers ofte sulten. . Ellers ikke noe :-) og er faktisk 9 uker idag :-)

Så bra å høre :-) er en liten betryggelse å høre at andre har det på samme måte :-)

Jeg har heller ikke så mange symptom! Bare litt trøttere enn normalt.. Var helt likt i forrige svangerskap. ;)

Sånn har jeg det også! Hatt noen symptomer et par uker, men det som er igjen er litt trøtthet... Er 9 uker i dag. Har booka UL om 2 uker for å se at det virkelig er noen der, og at h*n har det bra:-)

*Venter #2 i januar 2014*

Ikke så mye symptomer enda her heller, er trøttere enn vanlig, og oppblåst! Sliter litt med frokosten, men utover det merker jeg egentlig ikke noe som helst enda.. Men sist begynte det i uke 6, så vi får nyte de gode dagene vi har enda :)

Back
Topp