Symptomer

Bruker68ca

Blir kjent med forumet
Har hatt svææææært lite av det! Sikkeli puppevondt, noen dager med småkvalme, kort lunte (til tider er d vanlig hos meg) litt hodepine i starten.

Nå føler jeg ingenting, noen plass... Puppa er store, mn ikke øm, som før!

Fikk bekrefta liv i uke 5+3. Nå er jeg 10 + 6.

Bah, nervepirrende altså!!!!

vet om det der! er ikke "plaget"med lite symptomer i dette sv.skapet akkurat, men i forrige var det sånn. er litt nervepirrende til tider ja, men det vil endre seg ganske snart skal du se :-) er heldigvis bare en periode,om ikke lenge vil du kjenne liv og alt mulig :D det er en herlig tid fremover :D

Jeg har ingen symptomer, ikke hatt det heller gjennom hele svangerskapet. Så hadde det ikke vært for at jeg har vært på ul, og hører hjertelyden med doppler så hadde jeg nok trodd at det ikke var noe der!:)

Skjønner hva du mener! Men kan bare fortelle deg det , at du er HELDIG , for jeg har blitt sykemeldt pga oppkast og kvalme.. Jeg sliter så sinnsykt! Så jeg skulle gjerne vært som deg og foruten den oppkasten! Forferdelig.. Så nyt tiden du har som frisk<3 man vet aldri når den kommer :p

Skjønner hva du mener! Men kan bare fortelle deg det , at du er HELDIG , for jeg har blitt sykemeldt pga oppkast og kvalme.. Jeg sliter så sinnsykt! Så jeg skulle gjerne vært som deg og foruten den oppkasten! Forferdelig.. Så nyt tiden du har som frisk<3 man vet aldri når den kommer :p
huff, stakars deg.. så trasig det må være å ha det slik. er selv plaget med den hersens kvalmen, men når jeg leser innlegget ditt, så har jeg ikke noe å klage over! krysser fingre og tær for at du blir frisk snart :-)

Jeg kan jo fortelle at jeg heller ikke har hatt symptomer! Har noe mer kviser og er noe trøttere enn normalt, men det kan jo ha mange årsaker. Iom jeg ikke føler meg gravid har jeg jo heller ikke tatt det med ro, formen har jo vært normal. Men i dag hørte jeg faktisk hjertelyd med doppler! Nesten så jeg ikke kan skjønne at det stemmer, men heldigvis er den der :) Er 11+0 iflg egne beregninger, 10+5 iflg ul når jeg var 6+3. Så alt er mest sannsynlig i orden om man har symptomer eller ei. Begge deler er "dessverre" normalt ;)

huff, stakars deg.. så trasig det må være å ha det slik. er selv plaget med den hersens kvalmen, men når jeg leser innlegget ditt, så har jeg ikke noe å klage over! krysser fingre og tær for at du blir frisk snart :)

Skulle gjerne hatt vondt et annet sted eller noe i stedet! hehe.. Kvalme tar så mye energi og ødelegger liksom hverdagen -.-' Nå er den spesielt ille på morgenen .. Uansett om jeg tar kvalmestillende eller ikke! Så sier det igjen , nyt hvis du ikke er kjempe dårlig :P

Skulle gjerne hatt vondt et annet sted eller noe i stedet! hehe.. Kvalme tar så mye energi og ødelegger liksom hverdagen -.-' Nå er den spesielt ille på morgenen .. Uansett om jeg tar kvalmestillende eller ikke! Så sier det igjen , nyt hvis du ikke er kjempe dårlig :p
Det kan jeg forstå altså! ille når det ødelegger hverdagen din.. Jeg er ikke så kvalm nå som tidligere, har begynt å avtatt litt (bank i bordet! :-p). Så sv.skapet begynner å bli litt mer kos enn hva det har vært hittil, og kanskje klarer jeg å fungere på jobb igjen snart:-) håper virkelig det begynner å gi seg hos deg også snart! *sender-masse-bli-frisk-støv* :-)

Har det helt likt som deg, NULL symptomer! Og jeg syns det er FANTASTISK :-D For sist var jeg kvalm i flere uker, så er så deilig å slippe det nå. :-) Var også på tidlig ul, rundt uke 6, og så liv. Etter det ble jeg fryktelig bekymra siden jeg ikke merka noe som helst, men ble veldig rolig da vi var på ul 12+5 og så at det var full rulle inni der. Håper dette beroliger deg: Har lest at om man har sett hjerte banke på tidlig ul, så er det SVÆRT sjelden at det går dårlig, har man først sett hjertet banke så går det som regel veldig bra :) Anbefaler også doppler for å høre hjertelyden om du ikke allerede har det :-)

Forrige svangerskap så hadde jeg bare en positiv test også var det egentlig bare at magen begynte å vokse etterhvert. Foruten det så hadde jeg lite eller ingen plager, egentlig hele svangerskapet. Ble selvfølgelig tungt og trang om plassen etterhvert, og dermed dårligere søvn.

Denne gangen har jeg vært plaget meg kvalme på ettermiddagene og kveldene. Men den har ikke vært så veldig ille. Så jeg har fungert fint og ikke hengt over do. Men plagsomt er det! Men tror det begynner å gi seg nå, Har vært bedre de siste dagene. Har også vært mer trøtt denne gangen.

Men håper jeg er like heldig resten av svangerskapet som sist gang :-)

Jeg har hatt veldig opp og ned symptomer. Har gptt et par uker uten symptomer, også plutselig er puppene superømme, også er jeg svimmel... Så blir jeg bra igjen.
Nå er jeg 12+5 og merker ingenting, bortsett ifra at jeg føler at jeg lukter svette som en hormonell fjortenåring.

Back
Topp