Symptomer?

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Har dere symptomer? Jeg har de siste to dagene kjent murring og stikkinger nederst i magen, ikke bare på en side.
 
Så du har murringer eller hva man skal kalle det du og? Det er akkurat som skambeinet strekker på seg. Merkelig. Var ikke sånn så tidlig med førstemann.
 
Jeg har noe som føles ut som menssmerter og en del stikkinger. Kvalmen har jeg planer om å hoppe over denne gangen :D
 
jeg har også noe som minner om menssmerter, godt det er flere som sier de har det samme... begynte å bli litt bekymret ang det.

ellers har jeg til tider følt meg litt småkvalm, litt trøttere enn vanlig om kvelden...men ellers er det ikke så mange symptomer. Det er vel litt tidlig enda
 
Jeg er også trøtt, men det kan veldig godt være psykisk :p
 
Jeg er også litt trøttere en vanlig, men ikke ekstremt heldigvis. Har helt siden eggløsning hatt en del stikkinger i magen. Kommet som litt mer menssmerter siste uken. Godt å se at dette også er så normalt!
 
Akkurat nå (ca 12 dpo) er jeg mindre trøtt enn vanlig og har litt menssmerter av og på. Sist var jeg veldig oppblåst i førsten, men nå har jeg ikke det engang.
Det er godt å se at det ikke bare er meg som har lite symptomer.
 
Jeg har en del stikninger i livmor, såre brystvorter, kviser, går på do litt oftere, oppblåst og veeldig stiv og støl i magen om morningen når jeg våkner.. Ja, åsså liiiittegrann småuggen av og til! Håper jeg slipper unna den værste kvalmen, var heldig sist svangerskap:)
 
Jeg har nesten ingen symptomer! Bare det og måtte tisse ofte og ømme pupper! Bortsett fra det er formen på topp:)
 
Tusser oftere, vondt når jeg nyser. Ellers ingenting.
 
Veldig ømme pupper, murring, kviser, fryser... ellers ingen ting enda. sist var jeg kjempe kvalm og dårlig ganske lenge, så venter bare på kvalmen...
 
Back
Topp