Symptomer?

Iris987

Betatt av forumet
Jeg merket ca 4 dager over IKM at det var noe rart på gang, hadde hatt en rar følelse en stund før IKM men da jeg testet søndags som var så var det svaret jeg trodde, det lyste gravid :D

Jeg har ikke hatt noe serlige symptomer utenom noen dager med veldig sterke murringer, nå har det avtatt så kjenner det litt innimellom, har veldig ømme bryst og trøtt..

Dere som har kvalme, hvilken uke kom den i hos dere??

Hååper jeg slipper unna :rolleyes:

Her kom kvalmen og trøttheten før jeg testet positivt, så trodde mensen var på vei :P hadde en liten blødning en uke før mensen, og en liten blødning på mensdagen.
Nå er kvalmen der av og på, mest på kvelden og gjerne etter jeg har spist mat. Ekstremt trøtt, og puppa mine har begynt og vokse og blitt veldig ømme. Sitter jeg i en spesiell stilling kjenner jeg det i bekkenet. Hadde en liten blødning igjen i går, og på kveldstid føler jeg at jeg har lagt på meg 100 kg og at magen er mega svær :P er veldig lettrørt og irritert..... Tror det var det meste ;)

:) Gratulere. kvalmen kom i uke 8 i forje svangerskap. her har den vert siden uke fire denne gangen sukk... håper du slipper det :) lykke til videre

Takk! kjenner meg igjen i dette med oppblåst mage på kveldstid, håper og krysser fingre for det forblir slik som det er nå.. Lykke til og gratulerer til dere også :)

Jeg er enda heldig, ikke noe kvalme her 6-4 idag! Håper det holder seg, er bare veldi trøtt til tider og litt ømme pupper. Ellers så kjenner jeg lite.

Kvalmen kom rundt uke 5 tror jeg. Er uke 8 nå, og har fortsatt ikke spydd... Håper det "bare" blir kvalme denne gangen også, meget upraktisk å måtte kaste opp i tide og utide.

Back
Topp