Symptomer

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Hvilke symptomer har dere på graviditet til nå? :)

Eg er bare litt trøttere enn normal. Litt hyppigere på toalettet kansje....? Ellers merker eg ingening. Men slik var det forrige gang og! :)

Har ingen symptomer enda! Men er bare 4 uker på vei da. Men vil gjerne slippe unna evt plager!! ;) sist var jeg kvalm, og spydde frem til uke 14, men spydde bare noen ganger heldigvis!

Jeg har stikninger nederst på magen på siden, og har min første dag med kvalme, og går på for 4 ganger om natten! Så nå føler jeg meg gravid!!:))

Jeg er veeeldig trøtt og sliten for tiden. Småkvalm innimellom og fått aversjon mot visse typer mat. Stikker veldig til i magen hvis jeg beveger meg brått når jeg ligger ned f.eks. Ømme bryster har jeg hatt siden eggløsning. I tillegg er jeg oppblåst, forstoppet, og har mye vondt i tannkjøttet. Så lenge jeg ikke er skikkelig kvalm, så skal jeg ikke klage :)

Jeg sliter med ømme pupper, treg mage, do-løping, hormoner, kviser, Ja alt det jeg i grunn ikke er så intrssert i å bruke tid på, men må man så må man!

Tenkte på denne kvalmen, er jeg den eneste som får den på ettermiddagen, sånn rundt nå kl 16 også kommer og går den til jeg sovner om kvelden. Det er ikke så ille at jeg må stoppe med det jeg holder på med, og jeg har enda ikke kastet opp, men trodde kvalmen skulle komme på morningen jeg! Eller er det bare en myte? ikke vært gravid før jeg!

Eneste merkbare er KVAMLE! Ellers er jo mensen uteblitt :) + puppene er ømme, magen er mere oppblåst enn vanlig..

Oppblåst er vel det som er treffende akkurat nå! Er bare 5 uker på vei så det er bra likt som sist. Regner med kvalmen kommer uti neste uke :)

Noe kvalme. Dager uten, og dager med. Første oppkast fredag (7+1) ellers har jeg "klart meg" med brekninger... Søvnbehov og trøtthet: zzzzzzzz, tisser oftere, noe mer uren hud, ømme bryster, og kjenner faktisk noe til bekkenet, noe jeg håper å holde i sjakk med trening. Tog mage og oppblåsthet. Hehe, jeg har følt jeg ikke merker så mye, men det er visst feil nå som jeg tenkte meg ordentlig om ;-)

Jo, matlyst som er farlig stor......!

Trøtt
Må tisse hele tiden
Oppblåst
Luftsmerter på natta
Veldig uren hud
Lukter Kinder Maxi hele tiden..

Jeg sliter med ømme pupper, treg mage, do-løping, hormoner, kviser, Ja alt det jeg i grunn ikke er så intrssert i å bruke tid på, men må man så må man!

Tenkte på denne kvalmen, er jeg den eneste som får den på ettermiddagen, sånn rundt nå kl 16 også kommer og går den til jeg sovner om kvelden. Det er ikke så ille at jeg må stoppe med det jeg holder på med, og jeg har enda ikke kastet opp, men trodde kvalmen skulle komme på morningen jeg! Eller er det bare en myte? ikke vært gravid før jeg!
Du er ikke den eneste som får den på ettermiddagen.
Når jeg kom hjem i dag og hadde spist middag var det som om jeg ble slått ut av kvalmen. Helt forferdelig. Kan ikke huske jeg har vært så kvalm før :(
Det begynte forsiktig med småkvalme om ettermiddagen, men har tatt seg kraftig opp de siste dagene.
Må si at i dag hadde jeg veldig kvalme om morgenen også, men det gikk over rimelig fort :)

Ellers kjenner jeg meg kjempe trøtt, vil bare sove hele tiden.
Stikker i magen og på sidene igjen. Dette gikk over for litt siden siden, men er kommet igjen nå.
Ellers føler jeg med veldig sliten i ryggen.
Men har godt mot, og håper det går fort over ;)

Jeg har ømme pupper, er litt småsvimmel, og er tidvis veldig trøtt.

Du er ikke den eneste som får den på ettermiddagen.
Når jeg kom hjem i dag og hadde spist middag var det som om jeg ble slått ut av kvalmen. Helt forferdelig. Kan ikke huske jeg har vært så kvalm før :(
Det begynte forsiktig med småkvalme om ettermiddagen, men har tatt seg kraftig opp de siste dagene.
Må si at i dag hadde jeg veldig kvalme om morgenen også, men det gikk over rimelig fort :)

Ellers kjenner jeg meg kjempe trøtt, vil bare sove hele tiden.
Stikker i magen og på sidene igjen. Dette gikk over for litt siden siden, men er kommet igjen nå.
Ellers føler jeg med veldig sliten i ryggen.
Men har godt mot, og håper det går fort over ;)

Bra det ikke bare er meg!
Sliter med ryggen selv. Det begynte i går - håper det ikke blir værre.. Er ved godt mot selv :)

Kvalme og oppkast.
Ømme pupper
Oppblåst
Økt dogåing, spes nattestid!
Halsbrann
Og kynnere!! Tidlig, men ikke til å ta feil av! Hadde kraftige tidlige kynnere sist også!

Oppblåst, ømme pupper, halsbrann i ny og ne, stikninger i siden ved raske bevegelser. Har den siste uka ikke hatt matlyst, men i ettermiddag har eg kjent meg små kvalm innimellom.. Klarte et par bit av middagen ..

Back
Topp