Symptomer

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
En oversikt over symptomer etterhvert som de melder seg! :-)

Før ikm: - Sambo sier jeg er mer irritabel og har humørsvigninger.
              - Småkvalm
              - Rar smak i munnen
              - Fryser - vet ikke om dette er et symptom men..
              - Rar i magen

Uke 3-4: - Positiv test! :-)
               - Trangere bukser pga oppblåsthet
               - Sulten!
               - Småkvalm
               - Rar smak i munnen
               - Rar i magen

Uke 4-5: -Trangere bukser pga. oppblåsthet
               - Sulten!
               - Småkvalm
               - Rar smak i munnen
               - Trøtt
               - Rar i magen
               - Av og til små stikninger ved lysken

Ikke noe spesieltfør IKM men kommer litt mer og mer nå 5+5:

* følssomme pupper (spesielt brystvortene)
*svimmler fortere
*trøtt
*stikkinger nederst magen, begynt å roe seg litt nå var verre for en uke siden.
*veldig oppblåst på kvelden (ser ut til at eg er 5-6mnd på vei )
*kvalmen er begynt å komme snikende nå mer for hver dag, spesielt hvis det blir litt litt stress.

Ingen spesielle før IKM men hadde ingenting hele forrige svangerskap heller. Det jeg merker nå er at jeg er enormt trøtt, veldig løs mage i en ukes tid, svimmel.. Men ellers helt fin. :)

Jeg har vondt i puppene, er endel svimmel, og liker ikke lengre sjokolade. Ellers er jeg jo ikke så langt på vei (5+1), så det kan jo fremdeles poppe opp masse symptomer. Men jeg håper jo selvfølgelig på enda et svangerskap uten kvalme, siden jeg ikke var plaget med det med de to første.

Heldig du da, som ikke lenger liker sjokolade! Hi hi!
Eller har du kanskje fått smaken på noe annet godt istedet? :-)

tja, er litt usikker på hvor langt jeg er på vei her :p  men tror jeg passer inn her i juli.
hatt humørsvingninger i 2 3 uker
hatt underlisvsopp=S   i ca samme tid
småkvalm
lyst på pølse i brød:S
stikker og litt ømt i magen.
masse gass:p  
varm og kald om en annen...

Jeg har ekstremt god matlyst! Har lyst på mat absolutt hele tiden. Var litt uggen og småkvalm i helga, men det har gått over nå. Men jeg trenger virkelig tips til sunne mellommåltider, hvis ikke kommer jeg til å legge på meg noe voldsomt i løpet av denne tiden. ps: det må være noe salt!

Jeg har ekstremt god matlyst! Har lyst på mat absolutt hele tiden. Var litt uggen og småkvalm i helga, men det har gått over nå. Men jeg trenger virkelig tips til sunne mellommåltider, hvis ikke kommer jeg til å legge på meg noe voldsomt i løpet av denne tiden. ps: det må være noe salt!

Jeg hadde el for en uke siden, mandagen, og på fredag hadde jeg det som jeg tror at har vært en festeblødning. Vil sove hele tiden og er kjempe kvalm + veldig vondt i hodet. Og kvalmen ser ikke ut til å bli bedre men bare blir verre. Har litt stikninger i magen innimellom.

- Sliten og slapp
- Svimmel
- hodepine
- mye murringer i nedre del av magen
- ømme bryster
- utflod
- oppblåst

Nå er jeg veldig kvalm og konstant trøtt...Null energi.. Ømme pupper.. Klarer ikke kaffe

Rundt IKM var jeg småkvalm innimellom og trøtt...vondt i korsryggen og "strekk" i magen

Trett og slitej
Murringer i rygg og mage
Stikninger venstre side mage om eg ligger på venstre side og strekker meg
Oppblåst
Voldsomt ømme og vonde pupper

Å det beste, Cola smaker ikke det samme lenger ;)

Er 4+6

Trøtt, trøtt og atter trøtt... Har ikke merket det så godt tidligere, men i dag slo trøttheten virkelig inn for fullt...

Småkvalm
Murring i magen
Press nederst i magen
Tisser ofte

Var kjempekvalm sist, bare går å venter på at det skal slå til for fullt. Er 5+4 uker på vei.

Treg mage og oppblåst, hodepine, intense mens smerter, bekkensmerter, vondt i kneet, metall smak i munnen og i går kom kvalmen som kastet på meg. Spydde i vasken mens jeg smurte matpakker, i dag måtte jeg legge meg på kjøkken gulvet et kvarterstid... Men men det er verdt det;)

lander skrev:
Småkvalm
Murring i magen
Press nederst i magen
Tisser ofte

Var kjempekvalm sist, bare går å venter på at det skal slå til for fullt. Er 5+4 uker på vei.

Håper du slipper unna kvalmen denne gangen da! Eller at den går fort over igjen. :-)

Back
Topp