Symptomer?..

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Prøver meg her også...:)

Jeg er 6-7 dpo idag, litt usikker. Men rundt EL hadde jeg ELsmerter i 3-4 dager av og på hele dagen/natten, og pleier å kun ha ELsmerter i en dag. Dagene etter det, og senest akkurat nå får jeg slike murringer heeeelt nederst i magen. Ofte etter sex.. I tillegg hadde jeg *sorry ekle detaljer* tykk slimete utflod i går.

Så jenter, kan dette være symptomer på graviditet? Eller er det for tidlig for slikt enda? :)
Forrige sv.skap hadde jeg ingen symptomer utenom forsinket mens, så jeg har ikke peiling på disse symptomene og når dem starter..:)

krokkoline skrev:
Prøver meg her også...:)

Jeg er 6-7 dpo idag, litt usikker. Men rundt EL hadde jeg ELsmerter i 3-4 dager av og på hele dagen/natten, og pleier å kun ha ELsmerter i en dag. Dagene etter det, og senest akkurat nå får jeg slike murringer heeeelt nederst i magen. Ofte etter sex.. I tillegg hadde jeg *sorry ekle detaljer* tykk slimete utflod i går.

Så jenter, kan dette være symptomer på graviditet? Eller er det for tidlig for slikt enda? :)
Forrige sv.skap hadde jeg ingen symptomer utenom forsinket mens, så jeg har ikke peiling på disse symptomene og når dem starter..:)

Jeg har veldig troa på at utflod er et tegn på graviditet. Så spennende. Håper du får en positiv test om noen dager:-D

Har det på samme måten. Og nå en uke før mensen har jeg riktige mens smerter...?!

Jeg må sette meg ned innimellom fordi det er såpass vondt... Har kjøpt inn tester idag, tenkte å teste imorgen selv om jeg i såfall bare vil være 3+3 da... Vet ikke om det vil slå ut på en test så tidlig men....:)

Back
Topp