Symptomer

Growgirl

Glad i forumet
Hadde masse mensen murringer i starten. Det vil si fra uke 4-5. Har bare hatt ømme bryst og de har vokst litt frem til nå. I dag voknet jeg opp med at jeg skimtet rosa ellere oransj slimete utflod. Sulten og kvalm. Tissatreng og masse murringer. Har mye mensenmurring i venstre side. Håper alt er bra. I går hadde jeg voldsomme Refluks smerter og uggen resten sv dagen. Håper ikke det har noe innvirkning på den lille.

Det høres ut som du fremdeles har nok av symptomer på plass ihvertfall! Refluks er veldig vanlig, jeg hadde det i hele mitt forrige svangerskap. I begynnelsen er det hormonelt, og senere er det fordi babyen dytter på magesekken.

Æ trur d der e helt normale symptoma,somm ikke går utover lille babyn i magen :o) H*n har d nok godt i magehuset ditt,sjøl om du ikke har d fullt så bra ;o)

Jeg startet svangerskapet med at jeg ofte måtte på do, vondt i korsryggen, ømme bryster, som har vokst litt til nå, dårlig matlyst,trøtthet.Så kom murringene, stikkinger i magen og utover i sidene, vondt i hode og kvalmen, og nå har kvisene begynt å komme igjen:( Men heldigvis har symptomene roet seg ned litt her. Er fortsatt kvalm, trøtt, får oftere vondt i hode, og kjenner korsryggen og voksesmertene  beina til tider. 

Jeg er i uke 8 og har termin 14.januar. 

Back
Topp