Symptomer!!

Songbird_84

Flørter med forumet
Hei alle februar-jenter...:) Håper å få komme inn hit etterhvert. Har litt ustabil syklus, men tror jeg hadde EL for snart to uker siden, og tenker å teste i mot slutten av uka..:)
I snart en uke har jeg hatt stikkinger i brystene, ganske urolig mage og vært trøttere en normalt. (Hatt litt murringer og, men har det ganske ofte mellom EL og mensen.)
Er i min 4pp, og dette er første pp der jeg har hatt symptomer, så håper det ikke er innbildning..
Hva var deres første symptomer?:)
 
Mai var første måned etter prevensjonsslutt at det stakk i brystene etter EL. Ellers har de vært ømme.. ;)
De andre kan jeg egentlig også skrive under på..

Lykke til! :)
 
Takk for svar...:) Nå blir jeg optimistisk kjenner jeg...:D
 
Samme symptomene her + oppblåst og ofte tissepauser :)
 
Krysser fingrene for at det er en liten spire som klorer seg fast =) Denne gangen tok det lang tid før jeg tok hintet kroppen prøvde å gi meg om at det hadde flyttet inn noen i magehuset mitt. Jeg var uggen, oppblåst, tisset nesten hver time, murringer, mensen kom ikke da den skulle, festeblødning, hormonell (!!!) osv. Det varierer jo veldig på hvilke symptomer man har... Jeg vedder på at du er gravid =) Lykke til!
 
Takk!! Tenker jeg tar en test i morgen tidlig...;)
 
Ikke mange symptomene her. Uteblitt mens da seff, stikking i puppene og magen, Innimellom litt vuggen/små kvalm. I dag har jeg kjent litt halsbrann. Noe jeg hadde fra før jeg viste jeg var gravid sist gang, å hele svangerskapet.
 
Back
Topp