symptomer..?

kailin

Glad i forumet
bah.. Lenge leve kvalme og ekstrem trøtthet! 
Det frustrerer meg at jeg har symptomer, og nesten mer kvalme om morgenen, når jeg ganske så sannsynlig har mistet.. Gruer meg til onsdag!!! Håper jeg får UL, og at jeg ser et bankende hjerte!!!! Regner med jeg får ul, siden jeg blødde og gyn mente jeg kunne vente med time til ordiner neste uke, siden jeg var så tidlig i sv.skap..
Jaja, beklager. blir litt syt og klag her.. Sitter på jobb og skal være på jobb i 72 timer i strekk, og kjennes ut som influensa har ankommet  kroppen min.. Og det er ikke morro, når man hverken vet om man er gravid lenger, og man har en kollega rundt seg som godt mulig har sine aner.. frustrert? jeeeeepp! Skulle ønske jeg var synsk:P he he
*Dagens lufteord*

HÅPER hvert fall at dere har en fantastisk helg, og koser dere max med de små "magene" deres!:) <3 

Det er vanskelig for deg i denne venteperioden frem til onsdag. Jeg krysser det jeg har for at alt er ok :) 

Håper helgen og starten på uken går fort slik at du får svaret til. At du har symptomer er jo bare bra hehe. Har du hatt store smerter? Blødd masse? Noen blør i svangerskapet, men det betyr ikke de mister. Men jeg forstår at du forbereder deg på det. 

CasiopeiA skrev:
åj, hva jobber du med? 72 timer var da lenge å være på jobb sammenhengende..

jobber døgnvakter i ambulansen... :)

*ønskergullnr2* skrev:
Det er vanskelig for deg i denne venteperioden frem til onsdag. Jeg krysser det jeg har for at alt er ok :) 

Håper helgen og starten på uken går fort slik at du får svaret til. At du har symptomer er jo bare bra hehe. Har du hatt store smerter? Blødd masse? Noen blør i svangerskapet, men det betyr ikke de mister. Men jeg forstår at du forbereder deg på det. 

ja, travelt! vet liksom ikke hva jeg skal føle eller tenke! enten går det rett vest, eller så går det bra!:) så vanskelig..

ja, skal legge meg tidlig, så døgnene går foooort!:D hehe... gru gleder meg til gyn timen!
har ikke hatt store smerter... mer som mensmurringer.. merkelig greier..
blødde den ene morgenen friskt rødt blod uten koagler... men det sååå ut som det var mye, men vanskelig å si siden det var blandet med toalettvann og urin.. 
men ja, jeg forbereder meg på det verste, sånnn at jeg ikke sitter og hylgriner i gyn stolen med spredde nakne ben.. så har vært noen dager med hulk og gråt i hjemmet kan man si! 

tusen takk for alll støtte! kjempe koselig og det roer et bekymra "mamma"-hjerte! <3

*ønskergullnr2* skrev:

ja, travelt! vet liksom ikke hva jeg skal føle eller tenke! enten går det rett vest, eller så går det bra!:) så vanskelig..

ja, skal legge meg tidlig, så døgnene går foooort!:D hehe... gru gleder meg til gyn timen!
har ikke hatt store smerter... mer som mensmurringer.. merkelig greier..
blødde den ene morgenen friskt rødt blod uten koagler... men det sååå ut som det var mye, men vanskelig å si siden det var blandet med toalettvann og urin.. 
men ja, jeg forbereder meg på det verste, sånnn at jeg ikke sitter og hylgriner i gyn stolen med spredde nakne ben.. så har vært noen dager med hulk og gråt i hjemmet kan man si! 

tusen takk for alll støtte! kjempe koselig og det roer et bekymra "mamma"-hjerte! <3

Ikke mist håpet! Jeg hadde akkuratt den samme opplevelsen som deg. Blodtilblandet urin i toalettskåla. Jeg fikk riktignok UL på dagen og alt stod bra til. Så til og med det bankende hjertet. 1 av 5 blør jo i svangerskapet. Hold motet oppe, jeg krysser alt jeg har for deg!

millacam skrev:
Ikke mist håpet! Jeg hadde akkuratt den samme opplevelsen som deg. Blodtilblandet urin i toalettskåla. Jeg fikk riktignok UL på dagen og alt stod bra til. Så til og med det bankende hjertet. 1 av 5 blør jo i svangerskapet. Hold motet oppe, jeg krysser alt jeg har for deg!

Håpet er jo der, men redselen og skuffelsen er der i større grad!!!! det at man er så forb**** uviten, gjør meg gal!!!! 
Så bra!:D det er så kjekt og lese om andre som det går bra med! Håper jeg kan være en av dere!:)  Tusen takk for oppmuntring og støtte!!!! <3

Blør du fortsatt? Jeg tenker at uten klumper så er det ihvertfall ikke kommet ut noen spire men kan jo være MA selvfølgelig...men satser på det ikke er det. Syns det er rart du ikke fikk time allerede mandag...eller idag..? 

Samuels hjertemamma skrev:
Blør du fortsatt? Jeg tenker at uten klumper så er det ihvertfall ikke kommet ut noen spire men kan jo være MA selvfølgelig...men satser på det ikke er det. Syns det er rart du ikke fikk time allerede mandag...eller idag..? 

nei i blod, ingen klumper bare brunlig utflod.. hadde bare den friske blødningen mandagsmorgen.. så det er jo lov og håpe(siden det ble sengevals på søndagen, så kan det jo være det)..!
ja, er jo engstelig for ALT jeg nå! hehe.. syt og klag kjerringa jeg:P er jo så mange som mister og de er jo "normalt", men alikavell .. det må vel være lov og klage å syte litt når man sitter med spm-tegnet og sånn..?!:P 

ja, det syns jeg og.. han ringte meg og eneste han sa var at siden jeg er så tidlig i svangerskapet så var det vel egentlig like greit og vente til ordniære timen min som er nå på onsdag.. så jeg klarte ikke annet enn og si ok. Hadde regnet med at jeg fikk time.. men kan være han tenkte det ikke va farlig. siden jeg har hatt litt problemer med "blødning"/spotting i flere sykluser den siste tiden.. jeg vet ikke. hater og ikke vite! kanskje jeg er veldig heldig.. må bare stille meg på sidelinja og se hva som skjer. jeg BOR jo på internett og googler alt av SA og blødning og diverse.. kan jo bli gal av mindre!hehe.. 

men er ikke det positivt at jeg begynner å bli mer plaget av kvalme?.. eller kanskje det bare er psyken min som lurer meg?.. ønsket og håpet er så inderlig stort, at hodet lurer meg til å tro at jeg er kvalm?.. :P hehe.. litt rart men.. 
Jeg sliter med å få i meg mat, fordi ingenting frister, og er kvalm på dagen og.. forrige uke var det bare svaaaak kvalme på morgenen.. men ingen antydninger til oppkast. 

eller i og med at kanskje hcg nivået fortsatt er høyere så vil hormonene gjør at kvalmen øker? nei huff dette vet jeg svært lite om.. *kokko* ! 

mannen sa i går: Jeg tror du er gravid fortsatt jeg! du ser så gravid ut på en måte.. vital! hehe..

men er ikke det positivt at jeg begynner å bli mer plaget av kvalme?.. eller kanskje det bare er psyken min som lurer meg?.. ønsket og håpet er så inderlig stort, at hodet lurer meg til å tro at jeg er kvalm?.. :P hehe.. litt rart men.. 
Jeg sliter med å få i meg mat, fordi ingenting frister, og er kvalm på dagen og.. forrige uke var det bare svaaaak kvalme på morgenen.. men ingen antydninger til oppkast. 

eller i og med at kanskje hcg nivået fortsatt er høyere så vil hormonene gjør at kvalmen øker? nei huff dette vet jeg svært lite om.. *kokko* ! 

mannen sa i går: Jeg tror du er gravid fortsatt jeg! du ser så gravid ut på en måte.. vital! hehe..

Jeg hadde også blødning kun en dag. Var da 6+0. Idag er jeg 6+3 og har fortsatt noe brunaktig utflod. Da jeg var til UL så sa hun at det var normalt men at jeg skulle holde meg unna sengekos 14 dager etter blødning...noe å tenke på!

Back
Topp