Symptomer..

Onica

Forelsket i forumet
Hadde en del kvalme og ømme bryster i  uke 5-7 nå har disse forsvunnet helt men har litt murring og magen strutter allerede er ca 8 uker nå..begynner å bli litt bekymra føler meg ikke så mye gravid lengre liksom hehe, noen andre som har d sånt?

Æ har null symptmoma, glømme jo at æ e gravid, men æ e fortsatt gravid asså Enkelte e heldig å slæpp oinna symptoma som kvalme,trøtthet osv,så vi e nok av de heldige :))

hvis du kjenner murringer og magen strutter, vil jeg si det er nok symptomer på en graviditet :) 
at man slipper kvamle burde man være evig takknemlig for.. Syns ikke du skal bekymre deg sånn, snart føler du deg stor som et fjell emoticon

Tuppeline skrev:
Æ har null symptmoma, glømme jo at æ e gravid, men æ e fortsatt gravid asså Enkelte e heldig å slæpp oinna symptoma som kvalme,trøtthet osv,så vi e nok av de heldige :))

hehe det er bra jeg ikke er alene, ja vi er nok noen av de heldige der gitt ;) forrige gang va jeg så dårlig lå i 4 mnd med kvalme er bare så uvirkeli denne gangen :P

Merker det hele tiden her :P Men kommer å går.

Mange som mister symptomene i uke 8-9. Gjorde det selv både med først og andremann. Denne gangen har jeg hatt veldig svake symptomer som forsvant i uke 6 men som kom tilbake igjen i uke 7 og nå fortsatt er her uke 8...så litt forskjell på svangerskapene :-)

Januarspire skrev:

Tuppeline skrev:

hehe det er bra jeg ikke er alene, ja vi er nok noen av de heldige der gitt ;) forrige gang va jeg så dårlig lå i 4 mnd med kvalme er bare så uvirkeli denne gangen :P

Æ har hatt 2 veldig lette svangerskap ifra før,så æ veit knapt ka svangerskapssymptoma e Aldri vorre kvalm under et svangerskap å e vældi glad for d,for æ haaaaate å spy!!!!:)   Synes d e godt å bærre slæpp oinna me at magen veks æ

Back
Topp