Symptomer?

SingSing

Flørter med forumet
Jeg har så å si ingen. Ikke engang ømme pupper. Litt kviser og murring i bekkenet, kanskje. Men herregud, så lettrørt. Jeg er en ganske følsom person, men nå tar det jo helt av. Tok meg nettopp i å nesten gråte av å lese programmet for 17. mai. Hoho! Jeg tror jeg må ha vannfast maskara den dagen. Hvordan går det med dere?
 
Syptomene kommer nok snart på rekke og rad, bare vent ;)

Her er kvalmen kommet, er uggen omtrent hele dagen.. Spiser alt jeg kommer over, er trøtt, har ømme pupper og veldig vondt i korsryggen.. Har hatt det sånn siden uke 5 :) Så alt av syptomer ja, så neste er vel bekkenløsning som jeg sleit veldig med sist gang ;)

Og er veldig lettrørt! Tror det blir vannfast mascara her også på 17. mai!!

 
Æ hadd murringa nedentil,men dæm har gitt sæ,ellers har æ ingen symptoma :) Har gått gravid 2 ganga før å da hadd æ eiller ingen symptoma,bortsett fra litt murringa når livmora strekke sæ :) Ganske kjedelig egentlig,men godt å slæpp oinna kvalme,oppkast osv
 
Nesten akkurat som deg :P Og i tillegg veeeeldig trøtt!! Og så flyr jeg i taket når jeg blir irritert :P
 
Ikke så innmari mange her egentlig..masse kviser, masse murring og ømhet i livmorområdet ellers så er jeg innimellom småkvalm eller uggen, slapp og trøtt.

Håper egentlig ømheten og småverken er normal og går over snart- ganske plagsomt faktisk- er ikke i form til fysisk aktivitet i det heele tatt!! Er ellers omtrent treningsnarkoman så det er uvant og litt skremmende..Har ikke spesiellt lyst å gå opp +2okg denne gangen også..
 


Nanne-Mi skrev:
Nesten akkurat som deg :P Og i tillegg veeeeldig trøtt!! Og så flyr jeg i taket når jeg blir irritert :P


Hehe, jeg og! Flyr i taket for den minste ting føler jeg. Fy asså, sånt slit det må være for gubbe og unger :p
 
Det er jo tidlig for oss ennå, da. Men siden i dag har jeg hatt så vondt i magen at jeg nesten lurer. Håper ikke det er noe galt, men bare en UVI eller selvfølgelig helst ingen ting. Blir litt på tuppa, selvom jeg har gjort det før. Det er jo dessuten en stund siden. Bortsett fra veldig bekkenløsning første gang, som aldri har gått helt tilbake, så har jeg knapt opplevd svangerskapsplager. Er lov å håpe at det holder seg sånn noen lunde i sjakk denne gangen også, men jeg bør kanskje komme meg til fysioterapeut snart.
 
Jeg har vondt i puppene, trøtt og småuggen... men går helt greit egentlig.
Får håpe det går fort over:-)
 
Ingen ting :)
 
Symptomene e i full gong her ialefall...
Ømme pupper, kvalmen å spyr kvar mårning :S uææ.. hehe
åsså super trøtt då ikkje minst!
 
Back
Topp