Symptomer =)

Snartmamma2

Andre møte med forumet
Hvilke symptomer har dere? og hvor lenge har dere hatt de?

Jeg for min del har "rare" bryster, de er ikke ømme og vonde men kjenner at de er der.. Og så kjenner jeg det i bekkenet (desverre) *krysser alt jeg har* for at det skal bedre seg. Jeg er uvell, og blir enda mer uvell har lukten av penger (litt kjedelig, siden jeg jobber i butikk, og må telle penger..) ellers så kjenner jeg lissom "full i magen" (sikkert bare oppblåst, men kjenner på en måte at noe er der.. Var samme symptomene første svangerskap også faktisk) FOR IKKE Å GLEMME Jeg flyr på do hele tiden...

Kvalm og kaster opp, snart i fire uker nå.. Ekstremt god luktesans.. (Kom inn på kjøkkenet til ei venninne og påsto det lukta kake... snusa meg fram til et skap.. der sto det to stk innepakka duftlys med kakaolukt) 
Kjenner ikke noe i puppene, noen små stikninger av og til..
strekking og stikking i begge sider på magen, og litt lignende menssmerter, men ikke så sterke.
Litt bekkenløsning.. Vondt..
Og ekstreeeemt trøtt... emoticon
Og tisser ofte ja.. Oppblåst som fy...

ekstrem morgen kvalme så ille at det eneste jeg orker er å følge dattern i bhg
og så legge meg ned i flere timer etter på så jobbing er det dårlig med
vondt i puppene når jeg tar av bh på kvelden oppblåst i magen (promper veldig til tider )

- Sinnsykt morgenkvalm
- Sulten støtt
- Bekkenløsning
- Vonde pupper
- ALLTID lyst på Litago sjokolademilkshake ;)
- Humørsvingninger som ikke ligner grisen ;)
- Trøtt fra jeg står opp til jeg legg meg
- Tisser OFTE

Vært sånn den siste mnd ca :)

Kan vel si jeg har alt omtrent ;) slitsommt til tider med en liten en på snart to år løpende rundt beina mine (mammadalten min) ;)

Fremdeles bare mensmurringer, en svak hodepine og blir fort sliten.
Og over natten har jeg plutselig fått en oppblåst bollemage - og jeg takla ikke å ha treningsbuksa over magen i dag når jeg var på trening.

- hodepine
- humørsvingninger
- ømme pupper
- vondt i halebenet
- øm i korsryggen
- svulmende fornemmelse i livmora
- stikkinger i livmora
- uren hud
- varierende sult (alt fra 'ikke sulten' til 'jeg skulle hatt mat for 5 min siden')
- utrolig trøtt, sliten og slapp
- oppblåst

Alle symptomene varierer hele tiden, både i tilstedeværelse og styrke.

Back
Topp