Symptomer

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Hvilke symptomer har dere? Og hvor langt er dere på vei?

Mine symptomer nå i uke 4 er : Trøtt, Tørst, Tett nese, Sulten konstant, Ømme bryster, og uteblitt mens såklart :)

Akkurat nå i uke 5 er det bare ømme pupper.. Hadde en periode hvor jeg var kvalm, trøtt og tom for energi..
Ønsker meg flere symptomer, kan gjerne gå kvalm hele tiden.. Hehe

Ømme pupper, tørst og sulten hele tida, stikking nederst i magen, litt trøtt. Heldigvis ikke kvalm ;)

Trøøøøøøøtt, ømme bryster, mye kviser :s
Tørst og ja sa jeg trøøøøøøtt, haha..og stikking i magen om jeg reiser meg for fort opp.

Litt over 5 uker.. Ømme bryster, trøtt og null energi, halsbrann og ble kvalm i dag. :)

Litt over 5 uker.. Ømme bryster, trøtt og null energi, halsbrann og ble kvalm i dag. :)

Er nå i uke 5 og er trøtt, ømme pupper, litt milde mensmuringer, uteblitt mens selvsagt, veldig sulten når jeg står opp på morran og heldigvis ingen kvalme ennå. Måtte den bli borte hele dette svangerskapetHatt ekstrem svangerskapskvalme med de 2 forrige til uke 17-18!

5 uker på vei i dag :) symptomene mine er litt ømme bryst, OPPBLÅST mage, hehe ;) sulten konstant,stikking hvis jeg reiser meg for fort og kjenner på humøret at hormonene er kommet ja ;) Ingen kvalme enda og bare håååper at den holder seg langt unna meg :))

Er i uke 5+5 i dag. Har ikke så mye symptomer utenom at det stikker litt i magen om jeg reiser meg for fort, litt menssmerter og ømme bryst av og til..

kvalme som kommer og går, mest kveldskvalme egentlig, har endel mensliknende smerter, mye luft i magen, trett, tar lett til tårene og uren hud  

Jeg er 6 uker i morgen, er kvalm, tørst, ekstremt trøtt, og stikkinger nederst i magen

Jeg er veldig trøtt, har hatt masse stikninger i magen., vært svimmel. Har faktisk ikke ømme pupper denne gangen, men det kan ha noe med at jeg fremdeles ammer minstemann

vet ikke helt, men iallefall 4 uker :)
 innmari tung og hoven i puppene, ikke såre brystvorter..  litt stikkinger nedentil,  så er jeg veldig svimmel for tiden, litt sånn at jeg føler meg litt full..? :P vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men det er noe som har kommet nå de siste dagene. +ekstremt trøtt.. 

ingen kvalme!! - bank i bordet! ;)

Jeg er 5 + 3 uker på vei idag :) Har nesten ingen symptomer, men det hadde jeg ikke sist heller.. Er litt murringer, uren hud og trøtt! Hadde litt morgenkvalme fra ca. uke 6 sist, så blir spennende å se om den melder sin ankomst snart, bortsett ifra det er det egentlig ingen ting :)

Trøøøøøøtt, sliten, kvalm, ømme og stor bryster. Fleskemagen har begynt å komme, så tror magen vil vise seg fort her. Er 5+6.

Er 5+5 uker i dag. Hadde stikkninger og murringer tidelig i uken, men ikke merket de siste dagene. Fikk ømme bryster sist i uke 6, så spennende om det blir likt denne gangen. Det var det eneste eg hadde sist av symptomer på 9mnd. Så blir spennende om eg blir like heldig denne gangen :)

Back
Topp