Symptomer ...

Løvetann76

Elsker forumet
Hei jenter

Etter positiv test sist uke er jeg nå 5/6 uker på vei; det vil si, lille nurk er ganske nøyaktig 3 uker gammel. Blodprøve var positiv sist uke, hcg på 220 og ellers fine verdier - så alt ser veldig bra ut.

Men jeg har ikke hatt så mange symptomer enda - i hvert fall ikke merkbare. Er kanskje litt oppblåst og får litt stikninger - og har fått skikkelig "boob-boost" i tillegg til at de er ømme, men hadde kanskje forventet at det kom flere symptomer med en gang testen viste "gravid"..

Hvordan er det med dere? Har dere begynt å merke noe til kvalme etc?

syns nå d virka som du hadde endel symptomer da! er jo bare kvalmen du mangler - og d bør du bare være glad for !

her er d omvent....kun kvalmen som tilsier at jeg er gravid...aaaaav og til litt stikkinger i livmora, men ellers null tegn !

Hadde halsbrann uka før testen slo ut positivt!!Men det ga seg etter en uke.. 
ellers merker jeg det på puppene og stikninger i livmora, jeg er TRØTT... Og kvalmen har kommet snikende den siste uka...

Er rimelig sikker på at min kjære vil si han merker det på tempramentet mitt.. fort opp, ikke like fort tilbake til rolig igjen:p

jeg er trøtt...sover hele tiden...blir fort svimmel, så vidt litt øm i brystet, litt murringer  og fått blødende tannkjøtt.. Er i grunn akkurat di samme symptomene som jeg hadde sist jeg var gravid..

Har ømme bryster, kjenner det veldig godt når jeg går eller løper:-) Vet ikke om det er tilfeldig eller om det er som følger av at jeg har blitt gravid, men jeg ble plutselig pottetett i de øvre luftveiene for en ukes tid siden. Det samme gjorde jeg sist jeg ble gravid, i september, på samme tidspunkt. Har ikke noen andre tegn til forkjølelse, kun skikkelig tett nese.

Merker ikke noe til kvalme eller tretthet. Var litt kvalmen på morningene rundt EL/befruktning, men ikke siden. Trettheten kom noen uker senere sist, så regner med det kommer. Hvis det er så de sier, så kan jeg slippe billig unna når det gjelder kvalmen. Moren min var ikke kvalmen i hele tatt når hun var gravid med oss.

Har en del symptomer,trøtt,sliten,vonde bryster,litt stikkinger i nedre del av magen og kvalm... Skikkelig kvalm...Så er du ikke det så er det bare å håpe det ikke kommer,ikke alle som får det heller... Men begynte skikkelig for en ukes tid siden på meg..

Jeg har heller ikke så mange symptomer, men sist graviditet slo ikke kvalmen inn før uke 7, så da regner jeg med at den kommer i løpet av et par uker. (Den varte heldigvis ikke mer enn ca 3 uker)

mine symptomer kom for ca 1 uke siden. jeg er veldig kvalm om kvelden, ømme bryster, ubeskrivelig trøtt, høy puls og hodepine

De siste 4-5 dagene, har jeg gått å vært en del "uvell" ganske mye. Ikke kvalmen, men uvell liksom..

Ellers har jeg ikke hatt noe symptomer.

Back
Topp