Symptomer?

Tina1988

Elsker forumet
Her stikker det godt i livmora, litt hard i magen, ganske trøtt og utrolig morgenkvalm, men det går heldigvis over når jeg spiser frokost. 

Har dere noen symptomer?

Jeg hadde helt glemt hvor trøtt jeg var med sønnen min fram til i går!

Jeg holdt på å sovne på skolen...

Da jeg kom hjem ble jeg dårlig, så jeg lå i sofan og frøys og var kvalm.

Jeg sovnet i senga kl.19.00 og sov helt til kl. 06.00 i dag da jeg skulle stelle guttungen til barnehagen.

Skulle egentlig reise hjem og gjøre meg klar til skolen, men jeg er blitt værre.

Heldigvis ikke noe jeg går glipp av på skolen, så får hvile i dag :)

fryktelig kvalm både morgen og kveld.. Trudde ikke det kunne gå ann å være sååå kvalm, enda jeg var det med førstemann også :o)) Ellers er jeg en blanding av skikkelig trøtt og full av energi...

Huff, håper jeg slipper den kvalmen altså! Lå ganske dø de første 18 ukene sist gang pga kvalme. Så kysser fingrene.
Idag har jeg merket at jeg blir kvalm når jeg er sulten og når jeg er mett. Så må nesten passe på at det er en mellomting. Altså, spise lite og ofte. :P 

en del stikkinger og litt murringer...og mye trøtt :)

Jeg får kvalmebølger og litt stikking. Det kjennes ofte også som litt "minikynner", så livmora gjør nok jobben sin ;) her om dagen var jeg SÅ kvalm og stuptrøtt på jobb, kom hjem, laga middag og sov i 2 timer :D ........................................................................................................................................................................................... Oppdattert: Æsj, nå har jeg fått vondt i bekkenet og. Støvsugde i sta, så kom det. Samme smerten som sist graviditet. :( begynte med bekkenløsning i uke 15 da. Syns dette var altfor tidlig...

Bekkenløsning allerede. Det er sååå kjipt, men skal holde ut denne gangen og. Verre nÅ enn noen gang. Kvalm om kveldene. Ellers slike murringer som jeg kan ha i forkant av menstruasjon. Skal ikke klage!

Føler meg i ganske god form, litt stikkinger i livmora bare:) sist gang hadde jeg ikke gravid symptomer før etter uke sju, og føler foreløbig det er mye likt:)

Nå har også kvalmen meldt seg, heldigvis mest når jeg er sulten eller har spist for mye. Så hvis jeg klarer å holde det ved like, så er jeg bare småkvalm i perioder. 

Hadde INGEN problem med bekkenet forje svangerskap, så krysser fingrene at jeg slipper denne gangen også :)

Her er det lite symptomer foreløpig.. Er akkurat 4 uker på vei i dag, og hadde faktisk flere symptomer for en uke siden:P
Derfor var jeg sikker på at jeg kom til å få mensen!

Men uansett, de symptomene jeg har hatt i f.eks dag, er stikninger i brystvortene, mensmurringer og litt stikninger i magen :)

Jeg har også en del stikkninger  magen, og litt rar i brystene, men foreløbig i god form. Så håper jeg slipper den kvalmen. Missunder ikke dem som får det.

Back
Topp