Symptomer ?

Fitness

Forelsket i forumet
Jeg synes jeg har så få symptomer på graviditet for tiden. Jeg har ikke ømme bryster, men litt murringer/stikkinger i magen i ny og ne. Det eneste som er veldig unormalt, er at jeg ikke drikker noe særlig kaffe, kun litt latte og jeg drikker masse kaffe til vanlig. Ellers er jeg oppe 1-2 ganger på natten for å tisse, og det pleier jeg ikke.

Men bekymrer meg i forhold til at jeg ikke har ømme bryster... Nå er jo dette tredje gang jeg går gravid, men husker ikke hvordan dette var sist. Mulig jeg bare har blitt eldre og enda mer bekymret

Jeg er gravid for fjerde gang, og har nesten ikke hatt stikkinger i brystene. Husker at jeg hadde masse med første, men ikke så mye med de to neste. 

Eneste symptomene jeg har er null matlyst, ligamentsmerter nederst i magen hvis jeg snur meg i senga, nyser e.l (ikke så ofte heldigvis), og kviser :( 
Siden jeg ikke har noe særlig matlyst, så får jeg ikke i meg så mye mat heller, og da blir jeg litt kvalm. Spiser jeg jevnt, så går det fint, så det er vel egentlig ikke ett symptom...

Det varierer jo sikkert litt dette, men merker at jeg er mye mer opptatt av dette nå enn tidligere. Kvalm er jeg ikke, men det har jeg ikke vært en eneste dag med de to første heller så det tenker jeg ikke så mye på.

Jeg hadde ikke noe annet enn mens smerter i livmoren,til jeg ble ca 6 uker..

PANG sa det så kom kvalmen.. BLÆ!!!!

Sier heller jatakk til ømme bryster enn denne kvalmen.

Med førstemann så merka jeg ikke noe som helst utenom menssmerter de 3 første mnd.

Håpet jo jeg skulle få det likt denne gang,men der tok jeg skammelig feil..

Bare vær glad dere ikke har særlig med symptomer.

dere er like gravid som alle andre uansett hvor mye dere merker

Jeg har nesten ingenting, ikke ømme bryster, men har da vært gravid noen ganger før.
Ikke kvalm enda, begynte med hyperemesis rundt uke 10 med begge barn.
Og de gangene jeg mistet har jeg vært småkvalm, men husker ikke når det begynte!
Er trøtt, men det er også en bivirkning på Crinone, og jeg står opp mellom 6 og 7 hver dag pga bekkenplager.
Kjenner at jeg blir bekymret om dette, men kanskje kommer det etter uke 6? Hva tror dere?

Jeg tenker at dersom man kan gå igjennom svangerskapet uten noen av disse plagsomme symptomene som kvlame, bekkenløsning osv, så er det strålende!
Jeg har bekkenløsning i begge de foregående svangeskapene, med førstemann hadde jeg også en periode med kvalme det slapp jeg med sistemann. Nei, kunne jeg "bare" få voksende mage så hadde det vært supert!
Ellers har jeg nå ømme bryster og kviser, er litt svimmel av og til, det var jeg også sist gang, tror det kommer av lavt blodtrykk.

Ja misforstå meg rett - jeg vil ikke ha masse plager, det var ikke det jeg mente. Kun at jeg var bekymret fordi jeg ikke føler meg spesielt gravid :-)

Den følelsen kommer nok tidsnok, det er jo veldig tidlig enda. :-) 
Sist kjente faktisk både jeg og sambo at han sparket allerede i uke 12 og det er jo "bare" 8 uker til, ;-)

Jeg er 8 uker imorgen alt - tiden flyr! Gleder meg så til 12 uker, både i forhold til at man er over den kritiske tiden og til at jeg kan fortelle det til enda flere!

Ja det skal være sikkert, når man passerer 12 uker og 28 uker så blir man lissom kvitt en ekstra byrde - gleder meg! :-)

Har hatt stikninger i mage og litt i brystene. Kvalmen har selvsagt kommet og har halsbrann!
Bare håper bekkenløsningen holder seg langt unna for den klarer jeg meg fint uten ^^

Jeg har heller ikke de store symptomene, men er jo ganske tidlig enda.
Har litt murringer i magen som kommer og går. Har fått en del ekstra kviser, men de har vært der siden rundt el. Kan dog skyldes at jeg driver å bytter litt dagkremer, men er høyre kjeve som har fått det hele ;) Ellers er jeg helt fin Ü

Back
Topp